מקשיים בהליכה ועד סוכרת: כך מתאימים מדרסים למצב הבריאותי

(23)
לדרג
תוכן מקודם

כאבים ברגליים עלולים להתעורר עקב בעיות שונות, החל מעמידה ממושכת, דרך פעילות ספורטיבית עד למחלות כגון סוכרת. החדשות הטובות: התאמת מדרסים מקצועית עשויה להוות פתרון הולם ולמנוע סיבוכים. צעד אחרי צעד – כך מתבצע תהליך ההתאמה

ספקי ציוד אורטופדי
053-5559858 (מספר מקשר)

אחד האיברים החשובים ביותר בגוף הוא כפות הרגליים. רובינו מתייחסים אליהן רק כשהן הופכות למקור לסבל או כאב – לא רק כזה המורגש בכפות הרגליים אלא בכל הגוף. שי שווננפלד מ"שווננפלד אורטופדיה", המתמחה בייצור מדרסים אורתופדיים בהתאמה אישית וכן בייצור נעליים אורתופדיות לזכאי משרד הבריאות ואגף השיקום של משרד הביטחון, מסביר:

כיצד מתבצעת התאמת המדרסים?

שלב ראשון – שאלון. מטופל המגיע לקליניקה וממלא שאלון אישי. בשאלון מתועדים ההיסטוריה הרפואית שלו, הפתולוגיה והכאבים מהם הוא סובל. לאחר מכן, הוא עובר בדיקה ואבחון מהם נלקחים הנתונים הרלוונטיים לשם ייצור המדרסים.

שלב שני – סריקה. לאחר האבחון מתבצעת סריקה של כפות הרגליים ללא נשיאת משקל הגוף, במצב ניטרלי. סריקת התלת מימד היא טכנולוגיה מתקדמת המחליפה את האמצעים המסורתיים, כמו תחבושות גבס, להעתקת כפות הרגליים.

שלב שלישי - תכנון המדרסים. לאחר אבחון המטופל וסריקת כפות הרגליים, המדרסים מתוכננים בעזרת תוכנת מחשב ייחודית.

מה מייחד את בית המלאכה המודרני של שווננפלד אורטופדיה?

בית המלאכה משלב שיטות עבודה מסורתיות עם טכנולוגיות קצה. ייצור המדרסים מתבצע בבית המלאכה של "שווננפלד אורטופדיה" על ידי צוות מיומן, וחומרי הגלם מיוצרים בסטנדרטים מוקפדים.

מדרסים

סריקת תלת מימד. טכנולוגיה מתקדמת המחליפה את האמצעים המסורתיים. צילום: שאטרסטוק

בזכות יצירתיות ושליטה על תהליך הייצור, במקום יודעים לייצר מדרסים בהתאמה לבעיות ייחודיות. במהלך עבודה משותפת עם רופאים אורתופדים ניתן לפתור בעיות שונות ומורכבות כגון:

  • רגליים סוכרתיות עם פצעים וכיבים.
  • פצעים קשיי ריפוי (במקרים רבים הטיפול מאפשר למנוע הסתבכויות המובילות לקטיעות).
  • טראומות לאחר תאונות דרכים.
  • עיוותים קשים בכפות הרגליים.
  • קושי בהליכה.
  • בעיות שיווי משקל אצל מבוגרים.
  • כאבים ובעיות שיכולים להופיע אצל ילדים או מתבגרים העוסקים בספורט.
  • התאמת מדרסים לספורטאים מקצועיים - במקום מייצרים מדרסים גם עבור ענפי הספורט השונים המצריכים נעליים מיוחדות, כמו כדורסל, כדורגל, אופניים, טניס ועוד.
  • ב"שווננפלד אורטופדיה" גאים ללוות גם את החיילים במהלך שירותם הצבאי ולהתאים עבורם מדרסים המאפשרים להם לעבור את השירות האינטנסיבי.

בשורה תחתונה: גם אם הבעיה שלכם מורכבת מאוד, ב"שווננפלד אורטופדיה" יודעים לייצר את המדרס הרלוונטי לבעיה שממנה אתם סובלים. לכן, אם אתם סובלים מכאבים בכפות הרגליים, בקדמת כף הרגל או בעקבים; או אם אתם עוסקים בספורט או עומדים שעות על הרגליים, תוכלו לפנות ל"שווננפלד אורטופדיה", שם ישמחו להעניק לכם את המענה הראוי.

    רוצה לדרג?
    זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

    עוד בתחום