מהו טיפול ערפד ולמי הוא מיועד?

(0)
לדרג
תוכן מקודם

רוצים מראה עור חדש, בריא וחלק יותר לפנים? סובלים מצלקות אקנה או נרתעים מקמטוטי הזמן? טיפול חדשני על ידי רופא מקצועי יחדש את תאי העור לפנים ויגרום לכם להיראות טוב מתמיד. איך? באמצעות שימוש בדם שלכם ובצנטריפוגה שעושה פלאים

שירותי אסתטיקה רפואית
055-9600033

עולם האסתטיקה הרפואית מהווה תחום שלם הקשור הן לרפואה והן לקוסמטיקה, הן לכירורגיה ולטיפולים פולשניים והן לטיפולים שטחיים ולא פולשניים, המתמקדים בשכבת העור החיצונית. כלל הטיפולים הללו נוצרים ומבוצעים במטרה לשפר את מרקם העור ואת הנראות שלו, למתוח אותו ולהעניק לו מראה רענן, נקי ובריא.

מעבר למכשור מתקדם, עולם האסתטיקה הרפואית מתמקד גם בפיתוח יכולות וטכניקות טיפול מדויקות ויעילות, ומי שמבצע את הטיפולים האסתטיים הללו נדרש להכשרה מתאימה. חלק מהטיפולים יכול להתבצע על ידי קוסמטיקאיות – לרוב מדובר בטיפולים שטחיים, חסרי סיכון משמעותי, שאינם דורשים זמן החלמה לאחר מכן. את הטיפולים הרציניים יותר מבצעים רופאים מוסמכים, הנדרשים להכשרה מקדימה ולהתנסות מוקדמת במכשור המתקדם או בשיטת הטיפול החדשנית. אחת כזו מכונה "טיפול ערפד", ועליה מספר ד"ר אביחי חפיזוב, רופא שיניים שמתעסק בעיקר בתחום האסתטיקה הרפואית ומתמחה בטיפול בשיטה.

למה מיועד טיפול ערפד?

"טיפול ערפד הוא טיפול חדשני שמחדש את רקמות העור", פותח ד"ר חפיזוב. העור שלנו מורכב ממספר שכבות, כאשר לכל שכבת עור ישנם מאפיינים ספציפיים וייחודיים המשפיעים על דברים רבים, ביניהם גם על אופן הטיפול, על הטכניקה בה ינקטו במהלך הטיפול, על זמן ההחלמה ועוד".

בטיפולי אסתטיקה רפואית, מסביר ד"ר חפיזוב, לרוב מתבססים על טכניקות של חידוש תאי העור מבפנים. עם השנים, עורנו מזדקן, הופך רפוי יותר, חסר ברק, מחוספס ויבש. לאחר טיפול אסתטי, פעמים רבות חוזרת הלחות לעור וגורמת לו להיראות מלא חיים ורענן יותר, וחשוב מכך, הטיפול מעניק תחושת נוחות למטופל, כאשר עורו אינו יבש יותר והוא מלא חיות וצעירות.

כיצד מבצעים את טיפול הערפד?

"אני לוקח דם מהמטופל ומכניס אותו לצנטריפוגה, שבה הוא עובר תהליך", מסביר ד"ר חפיזוב. "לאחר מכן, אני מזריק אותו בחזרה לפנים של המטופל, לאזור הדקולטה או לאזור הצוואר, וזה עוזר לקמטוטים של העור ותורם לחידוש העור – מה שנותן מראה חלק יותר, בריא יותר וחדש יותר".

מיהו קהל היעד של טיפול הערפד?

"הטיפול מתאים לאנשים שרוצים מראה עור חדש יותר, בריא יותר וחלק יותר. הוא גם מתאים לאנשים עם בעיות של אקנה, או למי שיש קמטוטים בעור. הטיפול מחליק את העור וגורם לעור לנשום יותר".

אקנה

בדרך כלל, קהל היעד של טיפולי האסתטיקה הרפואית יהיו גברים ונשים בגילאי 45 ומעלה. נשים מהוות את קהל היעד העיקרי לטיפולים הללו, אך הטיפולים מיועדים הן לגברים והן לנשים, ללא הבדל משמעותי. ההבדל היחידי הוא באזורי הטיפול, כאשר הקמטוטים יכולים להופיע במקומות מסוימים אצל נשים ובמקומות אחרים אצל גברים. כמו כן, קמטים גבריים יהיו בדרך כלל עמוקים יותר משל נשים, מה שמצריך טיפול משמעותי יותר לעומת טיפול עדין אצל נשים.

לאחר כמה זמן נראות תוצאות?

"לאחר עשרה ימים בלבד ניתן כבר לראות את תוצאות הטיפול. אני ממליץ להוסיף טיפול של מזותרפיה או סקין בוסטר לתוצאה מושלמת".

אז איך זה עובד? לאחר הטיפול מתחיל תהליך של יצירת קולגן שמחדש את העור. " הקולגן גורם לעור להיות חלק יותר", מסביר ד"ר חפיזוב. "לאנשים עם בעיות של אדמומיות, או עם פצעים בפנים, הקולגן פותר את הבעיה ולמעשה מחדש את העור ואת הרקמות".

כמה זמן מחזיקות התוצאות?

"לפי הסטטיסטיקה, הטיפול צריך להחזיק עד שנה, אבל הטיפול הוא אינדיבידואלי לכל לקוח, כי לכל לקוח יש עור שונה וייחודי. טיפולי אסתטיקה רפואית אינם מספקים תוצאות קבועות, כיוון שבסופו של דבר מדובר בתהליכים טבעיים המתרחשים בגופנו. בדרך כלל, התוצאות יישמרו לפרק זמן של מספר חודשים ועד שנה וקצת לכל היותר".

לסיכום, טיפול ערפד נחשב לשיטת טיפול יעילה וטבעית, המביאה בהצלחה רבה לטשטוש קמטים ולהעלמת צלקות ופצעים. הטיפול גורם לריענון מרקם העור ולהגברת היכולת שלו להתחדש. "אם גם אתם מרגישים שהעור שלכם כבר לא נראה כמו פעם, הטיפול הזה הוא בשבילכם. בואו להתפנק אצלי בקליניקה בעור פנים חדש יותר ובריא יותר", מסכם ד"ר חפיזוב. 

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום