"אופטיקה רואים במושבה": חנות האופטיקה שתפתיע אתכם

(7)
לדרג
תוכן מקודם

רבים נוטים לחשוב שלאופטומטריסט יש תפקיד בודד והוא קביעת מרשם המשקפיים או עדשות המגע, אבל אופטומטריסט מוסמך ומנוסה יכול לזהות מגוון בעיות עיניים תפקודיות, לשפר מודעות לבריאות העיניים ולעזור במניעת בעיות בריאותיות

אופטיקאי
053-4298614 (מספר מקשר)

לאחרונה סקרנו מגוון חנויות משקפיים שגם מבצעות בדיקות מסודרות של אופטומטריסט מקצועי ונקבע כי ב" אופטיקה רואים במושבה", חנות בוטיק למשקפיים מירושלים, תוכלו למצוא את כל פתרונות האופטומטריה, בדיקות ראייה והתאמת עדשות מגע מקצועיות עם דגש על שירות אישי ואדיב. פרט לכך, תוכלו למצוא גם מגוון רחב של משקפי ראייה ומסגרות שמש מהמותגים המובילים.

חנות המשקפיים הירושלמית, אשר נפתחה בשנת 1999, מנוהלת על ידי יצחק בר. היא מעניקה שירותי אופטומטריה מוסמכת מטעם משרד הבריאות, כך שאם נדרשת מקצועיות אופטומטרית וניסיון – "אופטיקה רואים במושבה" היא חנות האופטיקה הנכונה עבורכם. במקום תוכלו ליהנות מבדיקת ראייה יסודית, התאמת עדשות מגע מתקדמות (כולל קרניות עם קרטוקונוס), בחינת ומציאת פתרונות למקרים רבים של בעיות ראייה, אישורי בדיקות ראייה לבתי ספר, לצו ראשון, למשרד הרישוי ועוד.

כאמור, במקום ישנו צוות אופטימטריסטים מוסמך, בראשותו של יצחק בר, עם ניסיון של 40 שנה בתחום, כך שהדגש על המקצועיות ניכר. בחדר הבדיקה נעשה שימוש במכשור מתקדם הנמצא כיום בבתי חולים, ובין היתר מכשור לאבחון בריאות העין שבאמצעותו ניתן לאבחן פזילות, להתאים עדשות נכונות ולאתר מחלות כגלאוקומה. במקום נעשית גם בדיקת טופוגרפיה של הקרנית, אשר יכולה לאשר או לשלול קיומו של קרטוקונוס והלקוח מטופל על ידי עדשות מגע ייעודיות. בחנות "אופטיקה רואים במושבה" תוכלו למצוא בין היתר עדשות מגע לקרטוקונוס, זאת לצד עדשות מגע רגילות כמו גם עדשות רכות, קשות, יומיות וחודשיות.

אופטומטריה

בשיחה שערכנו עם בר, שבעברו עבד בבית החולים הדסה, הוא סיפר: "באמצעות מכשיר הטופוגרפר אפשר לגלות קרנית מעוותת. יש הרבה מכשירים שעוזרים למומחה לבדוק לחץ תוך עיני ולטפל בבעיה בהתאם. בנוסף, אופטומטריסט שעובד בקהילה ומחזיק מכשיר כזה יכול במהלך בדיקה שגרתית לגלות אם הלקוח נמצא בסיכון. לכן חשוב להיבדק ואם במקרה יש גלאוקומה, לטפל בבעיה בהקדם''.

במקום מייעצים ומטפלים גם בסובלים בעין יבשה, מתאימים עדשות מגע וכן מסגרות ומספרים. בר מסביר על יתרונות החנות בבעלותו: ''במקום ללכת לרופא משפחה שיפנה לרופא עיניים ובסוף התהליך להגיע אלינו, אפשר לחסוך את כל הדרך הזאת, להגיע לאופטומטריסט, לעבור בדיקה ולקבל אבחנה. חשוב לציין כי לא כל כאב בעיניים מצריך משקפיים ורק אופטומטריסט מוסמך יכול לאבחן את הצורך ולהמליץ על הטיפול המתאים''.

חנות הבוטיק בעיר הבירה משדרת מקצועיות כבר עם הכניסה אליה – אין תחושת עומס, המקום מרווח והכל נעשה באווירה נעימה. ב"אופטיקה רואים במושבה" תמצאו גם שלל מותגים של משקפי שמש וראייה, ביניהם משקפי ראייה מעוצבים מבית THEO הבלגי ו-LINDBERG הדני. משקפי השמש מייבוא משווקים רק לאחר קבלת תו תקן ממכון התקנים. כמו כן, החנות מספקת עדשות מולטיפוקל מהספקים הידועים והמובילים בעולם.

קהל היעד הוא רחב, מילדים ועד קשישים ובנוסף יש לציין כי החנות עובדת בחוזה התקשרות עם קופת חולים כללית עבור ילדים עד גיל 18 שזקוקים למשקפי ראייה. הבעלים יצחק בר מסכם: "אנו דוגלים במתן שירות אישי ואדיב לצד מקצועיות ואחריות ללא פשרות, הכולל ביצוע של בדיקות ואבחון יסודי ומעמיק ועובדים אך ורק עם מסגרות ועדשות איכותיות, תוך שמירה על היצע ומבחר''.

לפרטים נוספים, טל':02-5663822, 054-570-7727. עמק רפאים 43 ירושלים. [email protected]

  • צור קשר
אופטיקה רואים במושבה
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום