שיניים, חניכיים או שפתיים: איזו בעיה אסתטית מפריעה לכם בפה?

(0)
לדרג
תוכן מקודם

רווח בין השיניים, מחסור בשיניים או שפתיים דקות? במרפאה של ד"ר גומאנה דקידק תמצאו את כל הפתרונות לבעיות האסתטיות הנפוצות באזור הפה. הטיפול מתבצע לאחר אבחון דיגיטלי מדויק שמאפשר לראות את התוצאה כבר בשלב הראשוני

שירותי אסתטיקה רפואית ,מומחית לשיקום הפה
053-6484173 (מספר מקשר)

כשד"ר גומאנה דקידק החלה לעסוק ברופאת שיניים, שאיפתה העיקרית היתה לספק למטופליה את מיטב החידושים בתחום על מנת להעניק להם את הטיפול הטוב ביותר. במשך השנים היא השתתפה במספר השתלמויות בנושא כירורגיית שתלים דנטלית, ובמספר רב של השתלמויות בנושא אסתטיקת הפה. בזכות הידע הרב שצברה, כיום היא מציעה למטופליה את הטיפול המושלם שיאפשר להם לחייך חיוך יפה ומלא שיניים לבנות ובריאות.

כיצד מתבצע תהליך הטיפול במרפאה?

ד"ר דקידק מבצעת טיפולי שיניים פשוטים, כמו למשל סתימות לבנות; וגם טיפולים מורכבים יותר כמו כתרי זרקוניה או שתלים.

בשלב הראשון, מתבצע אבחון המטופל, המאפשר להבין מהו הגורם האסתטי שמפריע לו: השיניים, החניכיים או השפתיים. בהתאם לכך, נבנית עבורו תוכנית שיקום אישית. המפגש הראשון כולל ייעוץ בלבד ובמהלכו מקשיבים לתלונות המטופל ודנים איתו באפשרויות הטיפול.

בשלב הבא, צוות המרפאה סורק את הפה באמצעות סורק אוראלי לשם לקיחת מידות באופן דיגיטלי. בהתאם לנתונים, לאחר שמנהלת המרפאה והטכנאי עוברים על הנתונים, ניתן להחליט על תכנית טיפול רלוונטית. התכנית מורכבת על ידי שימוש בטכנולוגיית התכנון DIGITAL SMILE DESIGN, המאפשרת למטופל לראות את התוצאה הסופית של הטיפול כבר בשלב האבחון.

למטופל שסובל ממרווח בין השיניים למשל, לרוב יומלץ על ציפוי שיניים בהנחה שאינו מעוניין ביישור שיניים. בשלב הבא, מבצעים את הציפוי בהתאם למרווחים שלו ולפרופיל שלו ומודדים כל שן בנפרד לפי יחסי חישוב ומידות ספציפיות. לאחר מכן, מתחילים את הטיפול באמצעות הדמיה דיגיטלית, ולאחריה מייצרים דוגמה זמנית, המאפשרת לראות כיצד תיראה התוצאה בפועל. בשלב זה, ניתן לשנות את הצורה של השיניים/ האורך שלהן, בהתאם לדרישות המטופל האישיות.

שורה תחתונה: עולם רפואת השיניים הופך לדיגיטלי יותר. בזכות עובדה זו, כיום הטיפולים המוצעים ללקוחות מדויקים יותר ויעילים יותר. יתרה מכך, בימים אלה מתאפשרים טיפולים מתקדמים לשיקום הפה שבעבר לא עמדו לרשות המטופלים. ד"ר דקידק מציעה ללקוחותיה וללקוחות המרפאה של ד"ר סמי יהושע הוותיקה ברמת השרון את כל מה שחדש בתחום האסתטיקה הדנטלית, הכירורגיה ושיקום הפה.

ד"ר גומאנה דקידק, רופאת שיניים בעלת ניסיון של 15 שנה

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל הלפרין

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום