האסתטיקה בקצה החיוך: מטיפול בשן שבורה ועד הלבנת שיניים

(0)
לדרג
תוכן מקודם

הילד שבר את השן? זקוקים לעקירה או אולי להלבנת שיניים? במרפאתו של ד"ר שי גברא תמצאו את כל הטיפולים המתקדמים תחת קורת גג אחת

רופא שיניים ,מומחה לשיקום הפה
053-6321626 (מספר מקשר)

תחום אסתטיקת השיניים התפתח מאוד בשנים האחרונות. כיום מטופלים בכל גיל נהנים מפתרונות נוחים וזמינים המאפשרים להם לטפל בבעיות שונות הפוגעות במראה השיניים שלהם. במרפאתו של ד"ר שי גברא מציעים למטופלים, קטנים וגדולים כאחד, טיפול מסור, סבלני ומקצועי על ידי רופא שיניים בעל ניסיון רב בתחום.

טיפול בשן שבורה

ילד או מבוגר שמגיע עם חבלה או שבר בשן הקדמית נדרש לעבור תהליך שבמהלכו למעשה מתקינים מחדש את השן, ללא צורך בטיפול שורש. התהליך כולל התאמה עדינה ומדויקת של צבע הדומה לזה של השיניים הטבעיות, תוך כדי מתן יחס עדין וחם. בסופו של דבר, ילד שנחבל בשן ושבר אותה יוצא מהמרפאה עם שן חדשה, שבה אפילו ההורים מתקשים להבחין משום שהיא נראית טבעית לחלוטין.

כשבוע לאחר הטיפול, המטופל זוכה להמשך מעקב וכן במהלך השבועות שלאחריו. כמו כן, נדרשת ביקורת, לרבות צילום שיניים אחת לשלושה חודשים.

כאשר מדובר בשבר בשן אחורית, יש לבצע צילום כבר בתחילת הטיפול כדי לוודא שלא נגרמה פגיעה בעצב השן. לאחר מכן, מרדימים את האזור, מסלקים את הריקבון שנגרם במקום השבר ומתקינים סתימה לבנה בצבע זהה לשן של המטופל. לאורך כל הטיפול מוודאים עם המטופל שהוא מרוצה ומרגיש טוב.

הבהרת (הלבנת) שיניים

טיפול להבהרת שיניים מבוצע באמצעות שימוש בסדים המיוצרים במעבדה. התהליך כרוך בלקיחת מידות במרפאה, שליחתן למעבדה ולבסוף - קבלת סד שקוף שבתוכו שמים חומרי הלבנה. את הסד מרכיבים על גבי השיניים במהלך שנת הלילה. כבר לאחר מספר ימים אפשר להבחין בשינוי בצבע השיניים שהופכות לבהירות וליפות יותר.

הבהרת שיניים

עקירת שיניים

עקירת שיניים מצריכה מיומנות גבוהה מאוד, ולא פחות חשוב מכך - רגישות ואמפתיה למטופל.

ראשית, מתבצע צילום וניתן הסבר מפורט על התהליך. לאחר מכן, מתבצעת הרדמה עדינה. העקירה עצמה נעשית בצורה איטית ועדינה, עד שהשן יוצאת ללא כאב.

הכנת השן לכתר מתבצעת על ידי השחזה, כלומר – הקטנת מימדי השן כך שבסופו של דבר הנפח שלה יאפשר להכיל כתר קבוע.

כללי הזהב לשיניים בריאות

כאמור, כיום ניתן ליהנות משיטות מתקדמות לתיקון ושיפור מראה השיניים. אולם, הטוב ביותר הוא פשוט למנוע מראש את הנזק ככל שניתן. ד"ר גברא מציין מספר כללים שיאפשרו לכם לשמור על בריאות השיניים ועל מראה שיניים אסתטי לאורך זמן:

  • הקפידו על צחצוח שיניים לפחות פעמיים ביום, עם משחות המכילות פלואור.
  • השתמשו בחוט דנטלי.
  • בקרו אצל רופא השיניים לפחות פעם בחצי שנה לביקורת תקופתית.
  • הקפידו לבצע ניקוי אבנית בהתאם להמלצת הרופא המטפל.

זיכרו: מרבית הנזקים אינם גורמים לכאב בשלב הראשון. לכן, רוב המטופלים מגיעים לטיפול רק לאחר מצב של כאבים או שבר. הקפדה על הכללים שצוינו תסייע לכם לשמור על חיוך יפה ובריא לאורך זמן.

ד"ר שי גברא, רופא שיניים, "האסתטיקה בקצה החיוך"

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל הלפרין 

  • צור קשר
ד"ר גברא שי
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום