ארכיטקטורה לשיניים וללסתות - הדרך לחיוך יפה

(0)
לדרג
תוכן מקודם

לחיוך יפה פה יש תפקיד מרכזי בהופעתנו החיצונית והוא תורם לביטחון העצמי שלנו. חיוך מושפע רבות מהאסתטיקה של השיניים, הצורה, האחידות והצבע שלהן, מיקומן בלסת והיחס בין הלסתות. ד"ר מוחמד אסדי, רופא שיניים מומחה באורתודנטיה, על השיטות המתקדמות ביותר כיום ליישור שיניים ולסתות

רופא שיניים
077-2316710 (מספר מקשר)

ד"ר מוחמד אסדי, רופא שיניים העוסק באורתודנטיה, רכש את השכלתו בארמניה, שם גם עבר ארבע שנות התמחות הן בבית החולים והן במרכז למטופלי אורתודנטיה (מרכז אוונטה קליניקס) אשר משרת עשרות מטופלים מדי יום. העובדה כי התמחותו נעשתה במקביל אפשרה לד"ר אסדי לרכוש ניסיון רב בטיפול במאות מטופלים מדי חודש. בשנה האחרונה סיים ד"ר אסדי את התמחותו והקים מרפאה פרטית בדיר אל אסד בצפון, שם הוא משרת את כלל הציבור ומעניק שירות איכותי ומקצועי בשיטות המתקדמות ביותר.

יישור לסתות ושיניים בולטות

כאשר קיימת בולטות של הלסתות או השיניים, עולה הסיכוי לפגיעה בשיניים, לחבלות ולשברים בשל נפילה, מסביר ד"ר אסדי. ככל שהשיניים יהיו יותר בולטות, כך עולה חומרת הפגיעה בשן. בליטת לסתות משפיעה מאוד על הביטחון העצמי ובנוסף לכך גם על אופן הדיבור והאכילה.

ד"ר אסדי מציין כי במרפאתו הוא מבצע את כל הטיפולים הקיימים ליישור שיניים ולסתות ועובד בשיטות חדשניות במטרה להעניק לקהל לקוחותיו שירות איכותי ומקצועי. "בין אם מדובר במטופלים שזקוקים להרחבת לסת עליונה או משיכת הלסת קדימה – אם במרפאות אחרות הדבר ייעשה באמצעות כירורגיה, אני מבצע את הטיפול ללא כירורגיה, כלומר ללא ניתוח, ללא אשפוז וללא הרדמה".

יישור לסתות

"אני מטפל בשיניים כמו ארכיטקט"

ד"ר אסדי מספר שלא פעם מגיעים אליו מטופלים לחידוש טיפול של יישור שיניים, זאת לאחר שטופלו במרפאות אחרות וטיפול השיניים לא עלה יפה ולשביעות רצונם: "מטופלים רבים באים אלי על מנת שאשפר תוצאות לא נוחות או לא מדויקות של טיפולים ליישור שיניים שעברו, ולשמחתי, בשיטות שבהן אני עובד, אני מצליח להגיע לתוצאות מצוינות, והלקוחות יוצאים מכאן עם חיוך יפה ואסתטי".

ד"ר אסדי מוסיף כי השיטות שבהן הוא מתמחה בקליניקה אינן מסתכמות אך ורק בהדבקת טבעות והעברת חוט ביניהן. "מבחינתי, אני מטפל בשיניים כמו ארכיטקט, אני משרטט מפה של הפנים ומציג אותה למטופל. השרטוט הממוחשב לא מקובל עלי משום שהידני מאפשר לי מרחב ליצירתיות ולמעוף. במילים אחרות, אני ארכיטקט ומהנדס של הפנים".

יישור שיניים

טיפול בנחירות ובדום בנשימה עקב מבנה הלסתות

נחירות ותסמונת דום נשימה בשינה הן מצב שכיח שבו דרכי האוויר העליונות נסגרות במהלך השינה. כתוצאה מכך נפגעת איכות השינה ומופרשים הורמוני סטרס. אנשים שסובלים מהתופעה לאורך זמן מדווחים על עייפות מוגברת, והם בעלי נטייה ללחץ דם גבוה ולסיכון מוגבר למחלות לב.

ד"ר אסדי מסביר כי אחד הגורמים לתופעה זו הוא מבנה הלסתות וניתן לטפל בכך במרפאתו. "ישנם התקנים אשר מרחיבים את דרכי הנשימה העליונות ומסייעים לדחוף את הלסת התחתונה קדימה או להרים את החך, ויעילותם גבוהה מאוד. טיפול בתופעה זו חשוב וביכולתו לסייע לשיפור איכות החיים של המטופל".

האם קיימים טיפולים נוספים במרפאה מעבר לאורתודנטיה?

"אני מאמין שאדם צריך להתמחות בדבר מסוים ולעסוק רק בו כדי להגיע להישגים גבוהים, למיומנות גבוהה ולרשום הצלחות רבות בדרך. אין אצלי בקליניקה טיפולים לעששת או לניקוי השן. אחרי ארבע שנים של התמחות באורתודנטיה, אני ממשיך לעסוק אך ורק בתחום זה, שאותו אני אוהב".

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום