מדוע לבצע בדיקות במעבדה פרטית? כל הסיבות הנכונות

(1)
לדרג
תוכן מקודם

מעבדות פרטיות פועלות במקביל לרפואה הציבורית ותחת פיקוח משרד הבריאות ומאפשרות לבצע מגוון בדיקות, לרבות ביוכימיה, הורמונים, הימצאות וירוסים, גילוי טפילים, תרביות, סמנים לסרטן ועוד. באילו מקרים מומלץ לפנות למעבדה פרטית ומה היתרונות בכך? גברת רחל קלר (.MSc), המייסדת והבעלים של מעבדות רמב"ם בירושלים, מרחיבה

שירותי מעבדות רפואיות
053-2398991 (מספר מקשר)

אנשים המעוניינים בתוצאות מהירות, ללא תיעוד בתיק הרפואי וללא צורך בהמתנה לאישור בדיקה והמתנה בתור, יכולים לפנות למעבדה פרטית לצורך ביצוע מגוון רחב של בדיקות, לרבות:

  • ביוכימיה: בירורי סוכרת, תפקודי כבד, כליות ולב, בירור שומנים, חלבונים, אלטקרוליטים ועוד.
  • המטולוגיה: אנמיה, תפקודי קרישה, בירור סוג דם.
  • וירולוגיה: HIV, צהבת (C,B,A), Torch, קורונה ועוד.
  • הורמונים: בדיקת הריון, הורמוני פוריות ומין, תפקודי בלוטת התריס.
  • פוריות: בדיקות זרע בהתאם לכללי הפוריות על פי ההלכה.
  • סמנים למחלת הסרטן.
  • סמנים למחלת הצליאק.
  • רמת תרופות בדם.
  • בדיקות סמים.
  • בדיקות סרולוגיות שונות.
  • בדיקות מיקרוביולוגיות: כגון מציאת פרזיטים ותרביות בצואה, בשתן ובדם.
  • בדיקות Fibrotest ,Actitest ו-Fibromax להערכת מצב הכבד כחלופה לביופסיה.

הטכנולוגיה המוטמעת במעבדות רמב"ם מאפשרת לספק תשובות למרבית הבדיקות עוד ביום שבו בוצעה הבדיקה.

בדיקות בהריון

באילו מקרים מומלץ לפנות למעבדות פרטיות?

אנשים פונים לבדיקות רפואיות מסיבות שונות: שמירה על פרטיות, קבלת תוצאות מהירות, חיסכון בזמן, צמצום החשיפה לסביבה, גמישות בשעות ביצוע הבדיקה ועוד.

שמירה על פרטיות המטופל

מעבדות רמב"ם הן מעבדות פרטיות שלא מחוברות לאף מערכת או ארגון ציבורי, ולכן תוצאות הבדיקה שייכות רק למי שהזמין אותם, והוא זה שמחליט למי לחשוף אותן. אנחנו לא מדווחים לאף גוף חיצוני על ביצוע הבדיקות והפרטיות נשמרת.

השירות מתאים למי שחושש לפרטיותו, מעוניין לבצע בדיקות לזיהוי מחלות מין, או לבדוק רמת תרופות בדם מבלי שתוצאות הבדיקה יירשמו במערכת ויפריעו לתהליכי הגיוס לשירות הביטחון או לעניינים קהילתיים.

מהירות השירות

מטופלים רבים מגיעים אלינו לאחר שהמתינו לתור לביצוע בדיקות שונות בקופות החולים. בדרך כלל אצלנו אין זמן המתנה, ניתן להגיע בתיאום מראש ומשך הבדיקה אורך כ-20-15 דקות. יש להדגיש שאנחנו מבצעים את הבדיקות גם ללא הפניה רפואית.

פתרון למספר בדיקות במקביל וחיסכון בזמן

לאחר מפגש קצר יחסית שאורך כרבע שעה (לאחר הרישום), ניתן לבצע מספר רב של בדיקות: דם, שתן, צואה ועוד. קבלת התוצאות תלויה בסוג הבדיקה, כאשר מרבית התוצאות מתקבלות, כאמור, כבר באותו היום.

בדיקות דם

צמצום החשיפה למחלות

אנשים המעוניינים לצמצם את החשיפה לסביבה יכולים להגיע בשעות הפתיחה של המעבדה ולבצע בדיקות רפואיות בפרטיות, בנוחות וללא המתנה בתור, וכך להבטיח שהם לא נחשפים למחלות מידבקות או לנגיפים.

בדיקות דם גם לאחר 09:00 בבוקר

מעבדות קופות החולים מאפשרות לבצע בדיקות דם בדרך כלל עד השעה 09:00 בימי ראשון עד חמישי. לעומת זאת, במעבדות רמב"ם ניתן להגיע לבדיקות כבר החל מהשעה 08:00 בבוקר ועד 13:00 בצהריים בימים ראשון עד חמישי, ובימי שישי וערבי חג, בין השעות 11:00-08:00 ואף לקבל תוצאות באותו יום. במעבדת רמב"ם קיימת גמישות רבה למקרים דחופים.

אפשרויות לבדיקות נרחבות

מעבדות רמב"ם מחזיקות בטכנולוגיה מתקדמת מאוד בדומה לטכנולוגיה שבתי החולים מבצעים בה שימוש. חדשנות היא ערך עליון עבורנו, ולכן אנחנו עוסקים במחקר מתמיד בכל הקשור לתחומי הפעילות.

ניתן לבצע אצלנו מגוון רחב של בדיקות, החל מבדיקות דם שגרתיות ועד לבדיקות לאיתור מקדים של מחלות. אנחנו עובדים במקביל עם מעבדות חיצוניות כדי לתת מענה רחב מאוד לכל צורך. אנחנו עומדים בתקינה המחמירה ביותר: אבטחת איכות ISO:9001, בתקן ISO:27001 לאבטחת מידע וכן בתקן ISO:27799 לאבטחת מידע במוסד רפואי, בהתאם לדרישות משרד הבריאות.

בדיקות מעבדה פרטית

בדיקת פיברוטסט

מעבדת רמב"ם היא החלוצה בביצוע בדיקת הפיברוטסט בישראל – בדיקה שמטרתה לבדוק  את רמת הנזק שנגרם לכבד כתוצאה ממחלת כבד זיהומית או כתוצאה מכבד שומני. התשובות לבדיקה זו מתקבלות עוד ביום הבדיקה ולמעשה מאפשרות לייתר את הצורך בבדיקת ביופסיה לכבד. אלה הממתינים לקבלת אישור לבדיקה מטעם קופות החולים יכולים לקצר את משך זמן ההמתנה ולהאיץ את תהליך האבחון והתאמת הטיפול בזכות הזמינות הגבוהה.

בדיקות זרע

גברים המעוניינים לבצע בדיקות זרע והשבחות יוכלו לקבל תוצאות עוד באותו היום ללא שיהוי וללא דיחוי, כך שניתן יהיה להאיץ את תהליך הטיפול.

הכר את המומחה: הכותבת היא גב' רחל קלר (.MSc), המייסדת והבעלים של מעבדות רמב"ם החדשה בירושלים שפועלת כ-45 שנה ומספקת שירותי בדיקות מעבדה בהיקף נרחב. המעבדה מחזיקה בציוד הטכנולוגי החדשני והמתקדם ביותר בתחום ועוסקת במחקר. השירות במעבדה ניתן בשפות: עברית, אנגלית, רוסית, צרפתית וספרדית.

לקבלת פרטים נוספים ולקביעת תורים לבדיקות במעבדות רמב"ם - צרו קשר

  • צור קשר
מעבדות רמב"ם
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום