מתחבטים בסוגיה רפואית? פנו למעבדה פרטית

(0)
לדרג
תוכן מקודם

מטופלים שפונים למעבדה פרטית חוסכים בזמן המתנה לאישור בדיקות מורכבות ובזמן המתנה לקביעת תור ולביצוע הבדיקה. השירות הזמין והמקצועי מאפשר מגוון בדיקות ומתאים לכל אדם המעוניין בתוצאות מהירות ומדויקות, בין אם הוא תושב ישראל ובין אם הוא תייר

שירותי מעבדות רפואיות
053-2398991 (מספר מקשר)

אנשים המעוניינים ברפואה פרטית מצוינת ובגמישות גבוהה יכולים להסתייע בשירותי מעבדה פרטית כדי לבצע בדיקות שונות ומעקבים שוטפים, ללא זמן המתנה ועל סמך הפניה רפואית. השירות מתאים לכל מי שמעוניין לשמור על סודיות רפואית אל מול הרשויות השונות בין אם הוא תושב ישראל ובין אם הוא תייר. הגברת רחל קלר (.MSc) ממעבדות רמב"ם החדשה בירושלים מרחיבה על שירותי הבדיקות  שניתן לקבל במעבדה שבניהולה.

בדיקות רפואיות במעבדה פרטית

המעבדה הפרטית היא גוף עצמאי המציע לציבור הרחב חלופה לביצוע בדיקות ביולוגיות שונות בפרטיות מלאה, תוך שמירה על סודיות המטופל אל מול הרשויות השונות. ניתן להיעזר בשירותי המעבדה לצורך ביצוע בדיקות שונות, וביניהן:

  • בדיקות דם שגרתיות.
  • בדיקות שתן ובדיקות צואה.
  • ביצוע בדיקות אבחוניות לאיתור מחלות שונות.
  • בדיקות זרע לאיכות זרע ולהשבחת זרע.
  • בדיקות פיברוטסט ופיברומקס.
  • בירורי אנמיה.
  • סמני סרטן.
  • תרביות.
  • בדיקות לאיתור וירוסים
  • בדיקות הורמונים – פוריות.
  • בדיקות לבדיקת רמת ויטמינים בגוף.
  • בדיקות לבדיקת רמת התרופה בדם.
  • בדיקות סקר במעקב הריון.

מטופלים שפונים למעבדה פרטית עם הפניה רפואית חוסכים בזמן המתנה לאישור בדיקות מורכבות וכן בזמן המתנה לקביעת תור ואף לביצוע הבדיקה. השירות מתאים לכל אדם המעוניין בתוצאות מהירות ומדויקות, בין אם הוא תושב ישראל ובין אם הוא תייר.

בדיקות מעבדה

יתרונות בביצוע בדיקות במעבדות פרטיות

המעבדות הפרטיות הפועלות בישראל עובדות תחת פיקוח של משרד הבריאות ומחזיקות בציוד טכנולוגי מתקדם המבוסס על מערכות אנליטיות חדישות, המספקות תוצאות מדויקות, ובמרבית המקרים עוד ביום בו מבוצעת הבדיקה. נוסף לכך, מטופלים שפונים למעבדות פרטיות מבטיחים שפרטיותם נשמרת - התוצאות הן קניינו של המטופל והן משמשות אותו בלבד.

יתרון נוסף שקיים בפנייה למעבדות פרטיות עוסק בזמינות ובגמישות. מעבדות לבדיקות רפואיות פרטיות נותנות מענה לקשת רחבה של בדיקות רפואיות בתחומי ההמטולוגיה, הוירולוגיה, פאנלים הורמונליים, בדיקת תסמינים למחלות אוטואימוניות, בדיקת רמת תרופות בדם, בדיקת סמים, בדיקות פוריות, בדיקות סרולוגיה ובדיקות מיקרוביולוגיה. הגמישות הגבוהה מתאפשרת הודות לשעות עבודה רחבות יותר מהנהוג בקופות החולים, וקבלת תוצאות מהירות מאפשרת לרבים לקצר זמני המתנה ולהאיץ תהליכים לאבחון מחלות.

החלטות רפואיות על סמך נתונים

המודעות לבחירה מדעת עלתה מאוד בשנים האחרונות, ואנשים רבים שרוצים להימנע ממהלכים רפואיים שאולי לא נחוצים להם יכולים להסתייע בשירותי מעבדה פרטיים לצורך בדיקות שונות. לדוגמה: בדיקת נוגדנים לנגיף הקורונה אשר מאפשרת לאנשים לדעת אם הם חלו בקורונה. אם אתם מתחבטים בסוגיה רפואית הנוגעות לחיסון הקורונה? בידקו קודם את רמת הנוגדנים בדם במעבדה פרטית.

שירות לתיירים ולחולים במחלות כרוניות

תיירים ששוהים בארץ זמן רב ולא מקושרים לקופות החולים יכולים להסתייע בשירותי מעבדה פרטית לצורך ביצוע בדיקות שונות – בדיקות סקר, בדיקות מעקב בהריון לרבות העמסת סוכר, בדיקות שתן, בדיקות סקר תקופתיות ועוד.

כמו כן, גם חולי סוכרת שמעוניינים במעקב מדויק ואישי יותר יכולים לבצע את בדיקות השגרה - C1A, בדיקת רמת סוכר בדם, העמסות סוכר, ולקבל את התוצאות מהיום להיום. אם אתם או מי מהאנשים הקרובים שלכם נדרשים לבדיקות פרטיות, הצטיידו בהפניה רפואית ופנו למעבדה פרטית לקבלת מענה מהיר ויעיל.

בדיקות מעבדה

בדיקות לגילוי מחלות מין

הבדיקות עשויות להתאים לאנשים שנמנעים מביצוע בדיקות לגילוי מחלות מין ובפרט בדיקות שמועברות על ידי מגע מיני כמו איידס, עגבת, מיקופלזמות למיניהן, כלמידיה ועוד - מחלות שנחשבות ל"שקטות" ומלוות בתסמינים קלים.

אנשים שונים שמקיימים יחסי מין מזדמנים וחוששים מהדבקה יכולים לגשת בפרטיות מלאה למעבדה ולבצע בדיקות אלו, וכאמור תוצאות הבדיקה הן אישיות. אין להקל ראש בבדיקות אלו, שכן איתור הבעיה בזמן יכול למנוע בעיות פוריות עתידיות, ולכן אם אתם מתמודדים עם סוגיה מעין זו ולא רוצים לבצע את הבדיקות הללו בדרך הגלויה, אל תמתינו וגשו להיבדק במעבדה פרטית.

בדיקות לאבחון מוקדם של מחלות

מטופלים שמתמודדים עם מצב רפואי מאתגר, שדורש אבחון על סמך בדיקות מקיפות, עשויים להמתין זמן רב לאישור הבדיקות וזמן נוסף לביצוע הבדיקות. במסגרת השירותים של מעבדה לבדיקות פרטיות תוכלו לקצר את משך זמן ההמתנה ולבצע בדיקות נרחבות במהירות, לרבות איתור סמנים למחלת הסרטן ואבחון מחלות אוטואימוניות שונות.

זיכרו, זמן שווה בריאות, וכיום יש ביכולתכם להאיץ את תהליך ההחלמה ולבצע בדיקות מקיפות ומורכבות מאוד במסגרת שירותי המעבדות הפרטיות. אם אתם חושדים שחליתם במחלה, אל תמתינו, הצטיידו בהפניה רפואית לבדיקות מעבדה וגשו למעבדה פרטית. מרבית התוצאות מתקבלות, כאמור, עוד באותו היום.

הכותבת היא גב' רחל קלר (.MSc), מנהלת מעבדות רמב"ם בירושלים. המעבדה פועלת באישור משרד הבריאות ועומדת בתקינה הגבוהה ביותר – התקן הבינלאומי לאבטחת איכות ISO:9001, בתקן ISO:27001 לאבטחת מידע וכן בתקן ISO:27799 לאבטחת מידע במוסד רפואי. המעבדה מחזיקה בטכנולוגיה מתקדמת המספקת תוצאות מדויקות ברמת בית חולים. לפרטים נוספים על השירות - צרו קשר

  • צור קשר
מעבדות רמב"ם
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום