שלום לביקיני, להתראות צלוליט ושומן: 5 שיטות מובילות להצרת היקפים

(0)
לדרג
תוכן מקודם

מתכוננים לקיץ? חולמים על גוף מוצק וחלק יותר? היום אפשר להיפטר ממצבורי שומן עקשניים ולהחליק את העור גם בלי להשתגע עם דיאטות קשוחות או עם אימוני כושר מפרכים. כך זה עובד

קוסמטיקאית
077-2313140 (מספר מקשר)

קרני השמש שמגיחות במהלכו של יום חורפי גורמות לרבים מאתנו לפנטז על הקיץ הקרוב. אמרנו קיץ? אמרנו בגדים מינימליים והרבה ים, בריכה ושמש. אם אתם כבר מתחילים לספור את הקלוריות, אתם יכולים להפסיק. "כיום ישנן מספר טכנולוגיות יעילות ובטוחות שמאפשרות לחטב את הגוף, להמס שומנים ולהחליק את מרקם העור. אלו מאפשרות גם להצר היקפים במקומות שקשה להגיע אליהם באמצעות דיאטה או ספורט", מסבירה רוזיטה אגאי, בעלת "רוזיטה קוסמטיקס".

עכשיו שימו לב: ביקשנו מרוזיטה לפרט את הטיפולים היעילים ביותר שיעזרו לכם להגיד שלום לביקיני ולהתראות לצלוליט ולמצבורי שומן. מוכנים?

קריותרפיה

מכשיר תאי קור זה למעשה משמש למטרות רפואיות רבות. בין היתר, הוא מסייע לטיפול בשברי מאמץ, לטיפול בכאבי שרירים, לפיברומיאלגיה, לבעיות ודלקות בשרירים ולטיפול בדלקות פרקים.

קריותרפיה

בשנים האחרונות המכשיר הוכיח את עצמו גם בתחום הקוסמטיקה והוא מאפשר לשרוף בין 500–800 קלוריות במהלך טיפול בודד, הודות לטמפרטורות הנמוכות שבהן הוא פועל – עד 170 מעלות מינוס.

אורך הטיפול: 3 דקות, פעם בשבוע.

אייס 21

אייס 21 הוא טיפול המסייע להחלקת צלוליט, למיצוק העור ולבניית רקמת שריר. במהלך הטיפול הלקוח מחובר באמצעות אלקטרודות לאזורים בעייתיים כמו בטן, ירכיים וישבן. אלה משפרות את זרימת הדם ומזרימות אדרנלין לגוף.

אורך הטיפול: 10 טיפולים בני חצי שעה, אחת לשבוע.

EMS

EMS הוא מכשיר הדומה בפעילותו לאייס 21, אך הוא ממוקד יותר ומתאים לאזור מסוים. בדרך כלל נהוג להשתמש באמצעותו למיצוק אזור הבטן.

אורך הטיפול: 10 טיפולים בני חצי שעה, אחת לשבוע.

המסת שומן

חליפת לחץ

חליפת הלחץ מסייעת בהזרמת דם לחלקי הגוף, מחליקה את העור וגורמת לפירוק של תאי שומן וצלוליט.

אורך הטיפול: 10 טיפולים בני חצי שעה, אחת לשבוע.

הקפאת שומן

הטיפול גורם להרס ולהמסה של מצבורי השומן בגוף באמצעות קירורם. לאחר הטיפול, הגוף פולט את תאי השומן המתים באופן טבעי באמצאות המערכת הלימפתית. הטיפול יעיל מאוד בהסרת תאי שומן עקשניים, והוא מתאים בייחוד לאנשים שעברו בעבר שאיבת שומן וסובלים מ"השמנת פיצוי" במיקום ספציפי.

אורך הטיפול: 3 טיפולים בני 50 דקות לכל אזור, אחת לחודש.

למי מתאימים טיפולי מיצוק בשיטות אלו?

"לנשים ולגברים החל מגיל 18, המעוניינים להצר היקפים, למצק את העור ולטפל בצלוליט. כמו כן, הם מומלצים במיוחד עבור אנשים שמנסים לרדת במשקל וזקוקים ל'פוש' כדי להצליח לראות תוצאות מהירות. הסובלים מבעיות בריאות חמורות או ממחלות כרוניות נדרשים להשיג אישור רפואי בטרם תחילת הטיפול", מסבירה רוזיטה.

"כל טיפול מותאם לצורכי הלקוחה ולפי העדפותיה. חשוב לציין כי הטיפולים הם אינם תחליף לשמירה על הרגלי תזונה נכונה או לספורט, ולכן נדרש גם ייעוץ תזונתי במהלכם, לשם השגת תוצאות מקסימליות", מסכמת רוזיטה.

  • צור קשר
רוזיטה קוסמטיקס
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום