פיזיותרפיה דיגיטלית: הזמנת מדרסים וליווי - מההתאמה ועד למוצר

(0)
לדרג
תוכן מקודם

עד היום פיזיותרפיסטים נאלצו להפנות את המטופלים שלהם לחנות מדרסים בלי שתהיה להם שליטה על התהליך. היום, בזכות שירות המבוסס על מערך דיגיטלי מתקדם, פיזיותרפיסטים יכולים לתת למטופליהם מעטפת כוללת, ללוות ולפקח על התהליך, והלקוח מקבל מדרסים איכותיים ומדויקים ישירות לקליניקה

משווקי נעליים אורתופדיות
053-2212406 (מספר מקשר)

פיזיותרפיסטים רבים היו מעדיפים שתהיה להם יותר שליטה ובקרה על תהליך ייצור והתאמת מדרסים למטופלים שלהם, אך עד היום זה לא היה אפשרי. פיזיותרפיסטים הפנו את המטופלים שלהם לחנות המדרסים, והתהליך כולו בוצע במכון בלי שהפיזיותרפיסט היה מעורב בתהליך ובחן האם המדרסים שיוצרו הם המתאימים ביותר ללקוח, האם האיכות שלהם היא הטובה ביותר למטופל או שהמדרסים שהותאמו הם מהסוג שיש בחנות המדרסים.

איך מתאימים מדרסים בשיטה הדיגיטלית?

בשיטה המסורתית, המדידות על פיהן יוצרו המדרסים נעשו בצורה ידנית בתבנית ספוג, אליה יצקו גבס והמדרס נבנה סביב אותו גבס. השיטה לא מדויקת, יש בה הרבה מקום לטעויות שמצריכות תיקונים ושינויים, לעתים יותר מפעם אחת. כך שהלקוחות נאלצים להגיע שוב לחנות המדרסים, לבזבז זמן יקר ולקבל מוצר שלא תמיד מתאים להם במדויק.

בשיטה הדיגיטלית, לקיחת המידות כבר לא מתבצעת באופן ידני, אלא באמצעות סורק תלת מימדי. את הסורק ייצרו ב"אפל" כך שהוא סורק באיכות הגבוהה והמתקדמת ביותר וסריקת כף הרגל המתקבלת היא ברמת דיוק שהעין האנושית לא יכולה להגיע אליה. סריקה בעזרת סורק תלת מימדי היא מעין "גבס דיגיטלי" הרבה יותר מדויק מיציקת הגבס המסורתית.

פיזיותרפיסט בהתאמת מדרסים. אילוסטרציה

את הסריקה מעבירים למחשב, ובעזרת תכנה ואמן מדרסים מנוסה, מעצבים את המדרס בהתאם להוראות הפיזיותרפיסט. הוראות ספציפיות יכולות להיות יצירת הגבהה ברגל אחת, חוסר יציבות שיש לקחת בחשבון בהתאמת המדרסים וכדומה. הקובץ שיוצר בתוכנה מועבר למדפסות תלת מימד. יכולת הליטוש של המדרס מדהימה, ובשילוב מדידה מדויקת מתקבלים מדרסים באיכות שלא היתה אפשרית עד היום.

את המדרסים המוכנים מביא איש המקצוע לקליניקה של הפיזיותרפיסט, ומוודא שהם מתאימים במדויק ללקוח. אם נדרשים תיקונים (מקרים נדירים), הוא לוקח את המדרסים לבית המלאכה לתיקון, ולאחר התיקון מביא שוב לקליניקה, עד להתאמה מלאה של המדרס.

איפה מתבצעת הסריקה?

הסריקה נעשית בקליניקה של הפיזיותרפיסט, על ידי בעל מקצוע מוסמך. הפיזיותרפיסט יכול ללוות את התהליך ולפקח עליו, והכל נעשה במהירות ובדייקנות. בתוך דקה קובץ הסריקה מתקבל בבית המלאכה ואפשר להתחיל לעבוד על המדרסים. לעומת השיטה הידנית שאורכת ימים עד שבועות, בשיטה הדיגיטלית הזמן מתקצר משמעותית והלקוחות יכולים ליהנות ממדרסים מוכנים בתוך ימים בודדים.

מהם יתרונות השיטה עבור הפיזיותרפיסטים?

היתרון הראשון הוא שהמטופלים מקבלים מדרסים איכותיים ומותאמים ברמה הגבוהה ביותר. יתרון נוסף הוא השליטה של הפיזיותרפיסט על התהליך - במקום לתת ללקוח כרטיס ביקור ולהפנות אותו לחנות מדרסים זו או אחרת ובזה לסיים את המעורבות שלו, בשיטה הדיגיטלית הפיזיותרפיסט יכול לבחור עבור הלקוח את המדרס הטוב ביותר עבורו. אם בעבר הטיפול של הפיזיותרפיסט הסתכם בשישה עד שבעה טיפולים והפניה לחנות המדרסים, בשיטה זו הוא ממשיך ללוות את המטופל ונותן לו מעטפת כוללת עד לרגע שבו יקבל מדרסים שישפרו את איכות חייו בצורה דרמטית.

מבחינת בית המלאכה למדרסים בשיטה הדיגיטלית, הקליניקות הן הלקוחות, והעבודה הישירה מול הפיזיותרפיסטית מניבה תוצאות באיכות גבוהה מאוד.

יתרון משמעותי נוסף עבור הפיזיותרפיסטים הוא שלמעשה הם מציעים מוצר נוסף ללקוחות, שמגדיל את מגוון המוצרים שהם יכולים להציע בקליניקה, מעבר לטיפולים בלבד. מדובר בערוץ הכנסה נוסף לקליניקות, המשולב עם שירות ומוצר מעולים ללקוחות.

למי מתאימה השיטה?

השיטה מתאימה ל-95% מהמקרים של בעיות הרגליים וכן לכל מי שמעוניין במדרסים מדויקים ואיכותיים לאורך זמן.

לסיכום: בזכות השיטה הדיגיטלית לייצור מדרסים, פיזיותרפיסטים לא צריכים להפנות את המטופלים לחנות המדרסים, אלא לבצע את כל התהליך בקליניקה שלהם. הם יכולים ללוות, לפקח ולהיות בקשר רציף עם אמן המדרסים, להגדיל את מגוון המוצרים שהם מציעים ללקוחות ולהעניק למטופלים שלהם מדרסים ברמה גבוהה במיוחד.

אדם מזיג, מתמחה במערכות דיגיטליות לייצור מדרסים, הוותיק ביותר ישראל 

סייעה בהכנת הכתבה: רננה מור, כתבת Zap Doctors

    רוצה לדרג?
    זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

    עוד בתחום