לשמור על טיפוח עור הפנים והגוף בכל גיל

(0)
לדרג
תוכן מקודם

את נמצאת במעגלי הריון ולידה? הילדים בגרו ואת חווה פריחה מחודשת? טיפולים אסתטיים לנשים המותאמים למעגלי החיים השונים יסייעו לך לשמור על טיפוח עור הפנים והגוף ולהיות במיטבך. ענת דוידוב, בעלת המרכז לטיפולים קוסמטייםRoyal Beauty, מפרטת על הטיפולים הטכנולוגיים החדשניים שישמרו אותך מטופחת לתמיד

מכוני יופי
053-6292457 (מספר מקשר)

נשים במעגלי הריון ולידה חוות פריחה נשית הקשורה לעצם הפיכתן לאמהות אך במקביל עלולות לחוות תופעות שונות בעור כמו פיגמנטציה, צלוליט, צמיחה מחודשת של שיער באזור הפנים ובאזורים שונים בגוף, חזרה של אקנה, הצטברות שומן באזורים שונים בגוף, הופעת קמטוטים ועור רפוי. תופעות עוריות אלו משותפות לא רק לנשים שנמצאות במעגלי הריון ולידה אלא גם לנשים בתקופת גיל המעבר.

בוטוקס, חומצה היאלורונית ואפילו מיני-מתיחת פנים הפכו לשם נרדף ל"מעיין הנעורים" אך טיפולים אלה אינם מתאימים לכולן ובוודאי לא לנשים אשר נמצאות בתקופות הורמונליות. החדשות הטובות הן שניתן להעצים את היופי הטבעי באמצעות טיפולי אנטי-אייג'ינג' בשילוב טכנולוגיה אשר יעודדו ייצור מחודש של קולגן ויסייעו לשמור על הטיפוח בכל גיל.

אנטי אייג'ינג באמצעות גלי רדיו

טכנולוגיית גלי הרדיו מאפשרת לצמצם נזקים שנוצרו כחלק מתהליך הזדקנות העור (ירידה בכמות הקולגן שהגוף מייצר) ומסייעת למיצוק העור ולקבלת גוון אחיד. גלי הרדיו בטוחים לשימוש ופועלים על עיקרון חימום הקולגן, הם חודרים אל השכבות העמוקות של העור ומעודדים בכך ייצור נוסף של קולגן. כיום ניתן לטפל באמצעות מכשור הפועל על גלי רדיו בכל חלקי הגוף. תוכנית הטיפול בטוחה וטבעית ומותאמת למצב העור של המטופלת.

מיצוק את העור לאחר הריון וניתוחים שונים

נשים במעגלי הריון ולידה ובכלל נשים לאחר ניתוחים פלסטיים כירורגיים, שסובלות מטראומות ומבצקות, או שנפצעו עקב פעילות ספורטיבית, עוברות תהליך שבו העור מאבד את גמישותו, נעשה רופף ורפוי. פעמים רבות רפיון העור נוצר כתוצאה מהצטברות של נוזלים המביאים לבצקות ולנפיחויות, כאשר מעט חמצן נכנס אל הרקמות וקצב חידוש תאי העור מואט וגורם להזדקנות העור.

נקודת המוצא בטיפולי מיצוק העור באמצעות מכשור LPG היא להעלים את הבצקות והדבר נעשה באמצעות עיסוי עדין אך עמוק למערכת הלימפה (ניקוז לימפטי) אשר מנקז את הנוזלים והרעלים שהצטברו ברקמות ויוצר מרווח לכניסת חמצן חדש אל הדם ולהתחדשות התאים באזור. טיפולי LPG הם טיפולים אסתטיים יעילים, בטוחים וטבעיים אשר מסייעים לשיקום ואף לעיצוב ולחיטוב עור הגוף והפנים.

צלוליט

צלוליט נוצר מהיעדר זרימת דם תקינה ברקמות שהביאה להצטברות שומן תת עורי, אשר מקנה לעור מראה גבשושי ובלתי אחיד. נהוג לקשר את הצלוליט להשמנה אך מדובר על נטייה גנטית ולראיה - גם בנשים רזות עלול להופיע צלוליט. קיימות מספר שיטות לפיזור הצלוליט, אשר מתבססות על עיסוי נמרץ, מיעוט צריכה של מזונות שומניים וביצוע פעילות גופנית מגוונת. פעולות אלו מצריכות זמן וסבלנות רבה עד שהתוצאות נראות לעין.

נשים המעוניינות בפתרון איכותי, טבעי ובטוח יוכלו לגשת לטיפול קוסמטי באמצעות מכשיר ה-LPG אשר מסייע להיפטר מהצלוליט דרך המרצת מחזור הדם וסילוק הנוזלים שהצטברו ברקמות. כתוצאה מכך, העור מקבל מראה גמיש, אחיד וחלק יותר.

צמצום היקפי הגוף

טכנולוגיה חדשנית מאפשרת לצמצם את היקפי הגוף בשתי דרכים טבעיות. האחת באמצעות מכשיר ה-LPG שממריץ את קצב זרימת הדם ומפזר את תאי השומן באופן אחיד, כך שמתקבל מראה מוצק וגמיש. השנייה, באמצעות שיטת אימון אשר מבוססת על "טכנולוגיית הרטט המתקדמת" (Advanced Vibration Technology) שמטרתה להפעיל את השרירים בכל אזורי הגוף ואשר מסייעת למתאמן להגיע לתוצאות יעילות ולעתים אף טובות יותר מתוצאות שניתן לקבל באמצעות אימון אירובי.

באמצעות טכנולוגיית הרטט המתקדמת נשים רבות חוזרות לכושר ומאמנות את השרירים במהירות וללא כל מאמץ גופני. מחקרים שנערכו בתחום מצאו כי התמדה בשיטת אימון זו תורמת לניצול מאגרי השומן, חיזוק השרירים וחיטוב הגוף והבונוס המשמח ביותר – אימון זה אורך דקות ספורות בלבד וניתן לשלב אותו יחד עם טיפולי LPG להמסת צלוליט כדי להשיג את התוצאה המיטבית ביותר.

הבהרת העור, העלמת קמטים ומיצוק

לקראת העשור הרביעי לחיים, קצב ייצור הקולגן מואט ומתחילים להופיע קמטים וקמטוטים. לעתים מתווספים לפנים כתמי פיגמנטציה כתוצאה מהריונות ולעתים כתוצאה מעישון או מחשיפה לשמש. כיום ניתן להבהיר את העור ולהעלים את הקמטים באמצעות טיפול טבעי ובטוח שמבוסס על מכשור לגירוי עמוק של התאים ולהמרצת מחזור הדם ולימפה. התוצאה לא מאחרת לבוא ומתבטאת בייצור מוגבר של קולגן ואלסטין שתפקידם למצק את העור ולשקם את עור הפנים. נשים רבות שעוברות טיפול זה משוות אותו למעיין "ליפטינג" – מתיחת עור ללא כל כאב, זריקה, מחט, ניתוח וסיכון.

הסרת שיער

נשים שעברו הריונות ולידות מתמודדות לא פעם עם שיער שחזר לצמוח גם לאחר טיפולי הסרת שיער בלייזר. בעבר טיפולי לייזר נחשבו ליקרים והיו כרוכים באי נוחות רבה ואף בכאב. אולם, כיום ניתן לבצע טיפולי הסרת שיער במכשור חדש הנקרא "פדרלייט" מבית "לאונדרו" ואשר נחשב לאחד מהמכשירים המתקדמים ביותר בענף האסתטיקה. המכשיר כולל ידית קירור שמאלחשת את האזור המטופל ולכן הכאב מופחת באופן משמעותי, המכשיר פועל על שטחים נרחבים בעור ולכן הטיפול קצר ויעיל.

נוסף לכל אלה ניתן לשלב טיפולי מזותרפיה במכשור וטיפולי הקפאת שומן באזורי שומן נקודתיים המאופיינים בהצטברות שומן (אזור הגב, ירכיים, רגליים וכן הלאה) שילוב של מגוון טכנולוגיות ייסע להגיע לתוצאה הטובה ביותר, ליהנות ממראה מטופח וחיוני ולהרחיק למשך זמן ארוך את הצורך בהתערבות פלסטית כדי לשמר מראה צעיר ומצודד.

הכותבת היא ענת דוידוב, בעלת Royal Beauty - מרכז לטיפולים קוסמטיים בראשון לציון 

    רוצה לדרג?
    זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

    עוד בתחום