סובלים מתסמיני פוסט קורונה? כדאי שתשקלו טיפול ברפלקסולוגיה

(1)
לדרג
תוכן מקודם

רפלקסולוגיה הוכחה כיעילה בהקלה על כאב, שיפור תסמיני מתח ודכאון ושמירה על מערכת חיסון איתנה. בתקופה האחרונה, מחלימים מקורונה המטופלים ברפלקסולוגיה דיווחו על הקלה בתסמינים שונים כמו חולשה, שיעול, קוצר נשימה ואפילו דיכאון

מטפלת בשיאצו
077-8049751 (מספר מקשר)

רפלקסולוגיה היא אחת מהשיטות המוכרות והוותיקות ביותר בתחום הרפואה המשלימה. היא מסייעת לטיפול במגוון בעיות בריאות כגון: כאבי ראש, בעיות אורתופדיות, אלרגיות ובעיות במערכת העיכול. אלא שלא רבים מודעים לכך ששיטה זו יכולה לסייע גם במקרים של תסמיני פוסט קורונה.

למעשה, חולי קורונה רבים מדווחים על סיבוכים שונים שנגרמים בעקבות המחלה ועל תופעות שאינן פוסקות גם חודשים לאחר ההחלמה. בין היתר הם מדווחים על: חולשה, קוצר נשימה, נשירת שיער וגם על בעיות אחרות כמו זיכרון, סטרס ודיכאון שנגרמות כתוצאה מהמחלה.  

מאחר שהרפואה הקונבנציונלית מציעה מגוון מצומצם יחסית של טיפולים שיכולים להקל בתופעות אלו, כדאי להכיר גם שיטות משלימות כמו רפלקסולוגיה, שבהחלט עשויות להטיב עם המחלימים.

לקריאה נוספת: כל מה שחשוב לדעת על טיפול שיאצו>>

כל נקודה בכף הרגל מייצגת איבר אחר בגוף

איך זה עובד? ובכן, הרפלקסולוגיה שמשמעותה "השתקפות", פועלת על בסיס ההנחה כי כל מערכות הגוף שלנו – הפיזיות והנפשיות למעשה משתקפות דרך כפות הרגליים שלנו, וכל נקודה בכף הרגל מייצגת אבר אחר בגוף. בפועל, הטכניקה כוללת שימוש בלחיצות ועיסוי אזורים שונים בכף הרגל, בהתאם לבעיה ממנה סובל המטופל.

כך למשל, לחיצה באזור הזרת תסייע לטיפול בבעיות אוזניים, ולחיצה על "כרית" כף הרגל העליונה תסייע להקל בבעיות נשימה. כדי לדעת בדיוק היכן ללחוץ, המטפל ינסה להבין מהמטופל מה בדיוק מפריע לו ומהו הרקע הרפואי שלו.

יתרה מכך, הרפלקסולוגיה מאפשרת גם לזהות בעיות ומצבים פיזיים ונפשיים אצל המטופל, באמצעות בחינת מבנה כף הרגל, המראה שלה ותופעות שונות שמתרחשות בה. כל אלה עשויים להעיד על תופעות ובעיות שונות שמתרחשות בגוף המטופל. רגל צהובה למשל, יכולה להעיד על בעיה בכבד או אפילו על סרטן, בעוד שכף רגל מעקצצת יכולה להעיד על מתח רב שהמטופל שרוי בו.

אחרי טיפול רפלקסולוגי הרגשתי גרוע יותר - האמנם?

ברוב המקרים השיטה אינה כרוכה בתופעות, אולם תיתכן ראקציה שתתבטא בהחמרה זמנית של התופעה ממנה סובל המטופל. מצב זה עלול להימשך בין יום ליומיים ולאחר מכן מגיעה ההקלה והשיפור במצב.

בשורה תחתונה, הרפלקסולוגיה היא שיטה יעילה ונעימה מאפשרת לטפל במגוון בעיות בריאות, בהן גם תסמינים וסיבוכים שטנים שמלווים מחלימי קורונה זמן רק לאחר ההחלמה. הטיפול מתאים לכל אחד – מבוגרים, נשים, נשים בהריון וילדים.

קרן גונן היא נטורופתית, רפלקסולוגית, מאסז'יסטית, מטפלת בשיאצו, בטווינא, בקניזיולוגיה וגם עוסקת בריפוי כאבים בתנועה. לשאלות נוספות ותיאום טיפול התקשרו: 077-8049751

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום