אחת ולתמיד: כיצד לבחור מכון לייזר?

(12)
לדרג
תוכן מקודם

אחד מהטיפולים המובילים והמבוקשים ביותר הוא הסרת שיער בלייזר, מהו המכשור המתקדם כיום בשוק, למי מומלץ לבצע הסרת שיער וממה כדאי להיזהר? כל התשובות בכתבה

שירותי הסרת שיער
077-9965641 (מספר מקשר)

הסרת שיער בלייזר פותרת את בעיית השיעור לטווח הארוך ולאורך שנים וזאת בשונה משיטות אחרות כמו הסרת שיער בסכין, שעווה ומריטה, הסרת שיער באמצעות משחות, חוטים או מכשור ידני- המציעים פתרון קצר טווח- ימים עד שבועות. מאיה שצברג הבעלים של רשת האסתטיקה LaserFits מסבירה מדוע בחרה במכשיר הקנדלה להוביל את טיפולי הלייזר:

  • עבודה, הנעשית ישירות על גבי העור ללא שימוש בג'ל אולטרה סאונד
  • שילוב של גז מקפיא בטיחותי להקלה על תחושת הכאב
  • שילוב של חום וקור למניעת כוויות
  • מכשיר מוכר ובטוח בביטוח אמריקאי, בטיחותי לשימוש הן למטפל והן למטופל
  • תוצאות מהירות ביחס למכשור מקביל בתחום- כך שניתן לסיים אזור נבחר בטווח של שמונה טיפולים בלבד- מאפיין המשפיע על עלות הטיפול.

למי מומלץ לבצע הסרת שיער?

הסרת שיער בלייזר מתאימה כמעט לכולם, פרט לאנשים הנוטלים תרופות מסוימות כמו ראקוטן, בני נוער, שטרם הגיעו לאיזון הורמונלי ( נערות מתחת לגיל 16 בממוצע, וגברים מתחת לגיל 22) . עוד חשוב לציין כי הטיפול אינו מתאים כאשר גוון השערה זהה לגוון העור ולכן אנשים ממוצא אפריקאי ולבקנים לא יפיקו תועלת מהטיפול. כמו כן בעת תקופות ההנקה או בכל תקופה הורמונלית אחרת, שעשויה להשפיע על משך הטיפול.

רבים חוששים מהסרת שיער בלייזר בעקבות הכאב הנלווה לטיפול והגבלות סביב מועדי הטיפול, כיצד הדבר בא לידי ביטוי בשימוש במכשיר הלייזר קנדלה?

יש לציין שלכל אחד סף כאב משלו, יחד עם זאת מטופלים מעידים, ששילוב הגז המקפיא עם מכשיר הלייזר מפחית באופן משמעותי את עוצמת הכאב.

על סאונת קור שמעת? כל הפרטים על טיפולי קריותרפיה>>>

מהו משך הטיפול הממוצע לאזור בגוף ביחס למשך הטיפול לאזור הפנים?

קיימים הבדלים בין הסרת שיער בגוף לעומת טיפולי הסרת שיער בפנים. בעוד שבטיפולי גוף יש להמתין פרק זמן של שישה שבועות בין טיפול לטיפול, באזורי הפנים נדרש להמתין כארבעה שבועות בלבד. משך הטיפול הכולל נע בממוצע של 48 שבועות לסיום אזור בגוף ו-32 שבועות לסיום אזור בפנים. יחד עם זאת את התוצאות ניתן לראות כבר בשלבים הראשונים של הטיפול, וכיוון שאנו בטוחים בתוצאות שלנו אנו נציע למטופל את הטיפול עד לתוצאה ראשונה. מעבר לכך אודות לשיפורים הטכנולוגיים שהוכנסו לתחום בשנים האחרונות, כיום כמעט ואין הגבלות הנוגעות לפעילויות יום יומיות בימים בהם מבצעים את טיפול הסרת השיער בלייזר, מותר להתקלח (עדיף במים פושרים כדי למנוע גירוי בעור) מותר להזיע ומותר להתאמן, כאשר ההגבלה היחידה, שנותרה נוגעת לשיזוף- אין להשתזף בטווח של שבועיים לפני הטיפול ושבועיים אחרי הטיפול, אגב זו בדיוק הסיבה, שעכשיו בימי סוף הסתיו וראשית החורף – זה הזמן הטוב ביותר להתחיל בטיפולי לייזר בכל אזור.

על מה יש לשים דגש בבחירת מכון לטיפולי הסרת שיער בלייזר?

התמדה ועמידה בטווחי הטיפול היא הבסיס להצלחת הטיפולים ולכן יש לשים לב לנקודות הבאות:

  • זמינות תורים- המאפשרת לעמוד במרווחים בין טיפול לטיפול בהתאמה לתוכנית הטיפולים
  • אנשי מקצוע- הכוללים טכנאיות לייזר מוסמכות, המלוות את המטופל משלב הייעוץ הראשוני ועד הטיפול בפועל. דרך זו מבטיחה את שמירת המעגליות ולא פחות חשוב שומרת על כושרם ורעננותם של אנשי המקצוע במכון.
  • קשב ללקוח- לבסוף קיים הבדל מהותי בין רשת בוטיקית, המכירה את המטופלים, שומרת על מרווחי זמן ומקום ומקפידה להתעדכן בחידושים האחרונים בתחום לבין רשת גדולה, שלא בהכרח מבטיחה, שהמטפל הקבוע יישאר עד סוף הטיפול ומציעה שירות לקוחות כללי (לעיתים דרך מוקד, שכלל אינו מחובר לסניף בו המטופל מבקר)
  • איכות השירות- בוחנים מספר רשתות להסרת שיער? זה הזמן לגשת לרשתות החברתיות ולבחון האם ניתן מענה מספק לשאלות הלקוחות? האם התשובות לקוניות או מעמיקות? האם פניות בתיבה האישית נענות במהירות?

מדוע בחרתם למקם את סניפי הרשת דווקא כחלק ממתחם כושר ובריאות?

זה בדיוק העניין, אנו שייכים לעולמות הוולנס ומזוהים לא רק עם לקוחות, המעוניינים להשיג איכויות אסתטיות אלא גם עם לקוחות המקפידים לשמור על אורח חיים בריא. ברשת הכושר ""Icon Fitness הביעו עניין לשילוב מכוני אסתטיקה במטרה להעניק שירותי one stop shop בתחום הוולנס תחת קורת גג אחת כדי לשפר את רמת השירות ולחסוך למתאמנים משאבים יקרים.

אנו מתחייבים למחירים מצוינים, והטיפולים ללא הגבלה עד לתוצאה!

אילו טיפולים אסתטיים מציעה הרשת?

רשת LaserFits מגשימה שאת החזון של "נפש בריאה בגוף בריא" ומציעה מגוון טיפולים, התורמים לשיפור הדימוי העצמי, בריאות הגוף ובריאות העור. בין טיפולנו ניתן למצוא: הסרת שיער בלייזר במכשור מתקדם (קנדלה), הסרת צלוליטיס, צלקות לרבות צלקות וסימני פוסט אקנה. טיפולי יופי ופיגמנטציה.

מאיה שצברג, היא הבעלים של רשת האסתטיקה LaserFits הפועלת מתוך מתחמי הכושר של רשת "Icon Fitness" ועתידה לפתוח בשנתיים הקרובות 22 סניפים נוספים ברחבי הארץ.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום