צרכנות רפואית מדור מס' 30

(0)
לדרג

והפעם: חמשת החושים - סקס בגיל המעבר, ג'ל טוסטסטרון, מגבוני ריח, משקאות מועשרים וסורק חדשני

לא בכל אשם החשק המיני (או הפרטנרית)

נשים רבות בנות חמישים ומעלה נמנעות מקיום יחסי מין לא בשל חוסר חשק מיני אלא עקב כאבים בעת קיום יחסי מין הנגרמים מבעייה פיזית של יובש בנרתיק. רובן אינן מודעות לבעיה ומיחסות את הימנעותן מקיום יחסי מין לבעיית חשק ותשוקה מינית. בגיל המעבר, כתוצאה מחסר בהורמון אסטרוגן מתרחשים שנויים פיסיולוגיים טבעיים בנרתיק המתבטאים ביובש בנרתיק, חוסר גמישות עור הנרתיק, בירידה באספקת הדם לאזור ובהפחתה של כמות הלחות בשעת גירוי מיני. חסר באסטרוגן גורם לניוון רירית הנרתיק שהופכת להיות דקה ויבשה.

לצד הכאבים מופיעים בדרך כלל גרד, עקצוץ, דלקות חוזרות ונשנות וצריבה. תופעות אלו עלולות לגרום לתגובת שרשרת של אי נוחות בקיום יחסי מין, הימנעות מיחסי מין ולירידה בחשק המיני. אצל הגבר החיכוך הנגרם מכניסה לנרתיק יבש עלול לגרום לירידה בחוזק הזקפה ובהמשך לחרדת ביצוע, קשיי זקפה וירידה בחשק המיני. שינויים אלו עלולים לפגום בתפקוד המיני ולהפחית משמעותית ההנאה מחיי מין לשני בני הזוג.
ניתן לטפל בתופעות אלו, ע"י טיפול הורמונלי מקומי באסטרוגן במינון מזערי המוחדר ישירות לנרתיק. הטיפולים הניתנים הם בצורת קרם או נרות (לדוגמא: אורטוגיינסט ועוד), או טיפול מתקדם בטבליות וגינליות בשם וגיפם. ייחודן של הטבליות הוא בגודלן הזעיר ובמוליך החד פעמי הנוח לשימוש ודק במיוחד. ההיגיינה נשמרת הודות לטבליות המסיסות שאינן מופרשות מהנרתיק, בניגוד לשימוש בנרות ובקרמים וגינליים למיניהם.
בכל אריזה של וגיפם- 15 מוליכים חד פעמיים ובהם טבלייה מוכנה לשימוש.
וגיפם נכלל בביטוחים המשלימים של כל קופות החולים בהנחה של 40%-50% .

עדיין בין הסדינים..

מחקר חדש שנערך בכתב העת הרפואי ז'ורל אוף אורולוג'י העלה כי שילוב בין ויאגרה לבין אנדרוג'ל- ג'ל ההורמון הגברי טסטוסטרון, מגביר את ההנאה מיחסי מין באופן דרמטי בכל הפרמטרים.

המחקר נערך בארה"ב בקרב 75 משתתפים בגיל ממוצע 58
המשתפים הסובלים מאין אונות ואשר נוהגים להשתמש בויאגרה, התבקשו לצרף לויאגרה, מריחה של ג'ל האנדרוג'ל על הזרועות והירכיים. תוצאות השילוב נבדקו סביב מספר פרמטרים וביניהם: איכות הזקפה, איכות האורגזמה, עוצמת התשוקה.
הנתונים הצביעו על כך כי בכל הפרמטרים ניכר שיפור דרמטי בעוצמת ההנאה, האורגזמה והתשוקה, ובכלל זה שיפור משמעותי בתפקוד המיני שהתבטא בזקפה חזקה וארוכה יותר.
אנדרוג'ל הוא הורמון הטסטוסטרון הנמרח על העור כג'ל שקוף. הוא ניתן לגברים בגיל המעבר הסובלים מתפקוד מיני לקוי ומתופעות לוואי המאפיינות את תקופת גיל המעבר אצל הגברים. אנדרוג'ל יעיל במיוחד בקרב גברים אשר הויאגרה לבדה אינה מסייעת להם לשיפור התפקוד המיני.
יצוין כי עם הגיל השפעת הויאגרה לבדה פוחתת ומעל לגיל 65 (3 גברים מבין 10 אינם מגיבים לויאגרה.)

שילוב אנדרוג'ל וויאגרה על פי המחקר מעצים את פעולת הויאגרה גם בפרמטרים של ההנאה הכוללת מיחסי המין.

מדוכדך? כואב לך הראש? קח מגבון!

זה נשמע כמו מדע בדיוני, למחות בעיה גופנית בהנף מגבון - האמנם?
חברת 'מגע של ריח', חברה ישראלית הפועלת בתחום הרפואה המשלימה, פיתחה לראשונה סדרת מוצרים חדשה: "מגבונים ארומתרפיים", המציעה למשתמש ליהנות ממוצרי בריאות המבוססים על תורת הארומתרפיה , שמשלבת בין ריח וריפוי. הסדרה החדשה שמאושרת על-ידי משרד הבריאות, כוללת חמישה סוגים שונים של מגבונים הארוזים באריזה אישית, נוחים לנשיאה בארנק , במכונית, במשרד או בבית.
סדרת "מגבונים ארומתרפיים" מכילה שילובי שמנים ארומתיים שונים, לדוגמא: שילוב של שמן לבנדר,תפוז מר ומנדרין יוצר תחושת רוגע ואופטימיות. שילוב של מנטה וקמפור עוזר להקלה על כאבי ראש וכן מסייע בפתיחת דרכי הנשימה. השמנים תומכים אחד בשני ומאפשרים קבלת אפקט ריפוי חזק יותר מאשר כל שמן בנפרד.
שילובי השמנים האתריים מכילים ריכוז גבוה של חומרים פעילים, מעוררים את חוש הריח, חודרים דרך העור אל מחזור הדם וגורמים להקלה מידית. כל המגבונים שבסדרה מיוצרים מבד כותנה 100% המתכלה באדמה ובכך תורם לשמירה על ערכי איכות הסביבה.
סדרת "מגבונים ארומתרפיים" כוללת חמישה סוגי מגבונים:
לרוגע ואופטימיות -עוזרים להתמודד עם תחושת מועקה דאגה, חוסר אונים. מרגיעים ומשפרים את מצב הרוח.
מכיל שמנים אתרים: לבנדר, תפוז מר, מנדרין .
להקלה על כאבי ראש ופתיחת דרכי הנשימה - מגבונים אלו יעילים בייחוד בתקופת המעבר והחורף. מקלים על הצטננויות ומחלות הכרוכות בכאבי ראש.
מכיל שמנים אתרים: מנטה וקמפור
למצבי לחץ מסייעים בשחרור לחצים, מעניקים עידוד רוגע ואנרגיה. מומלץ לשימוש לקראת בחינות, או לפני אירועים חשובים.
מכיל שמנים אתרים: איקליפטוס וארז.
להגברת הערנות יעילים בנהיגה, בעבודה, במשרד ובבית.
מכיל שמנים אתרים: איקליפטוס בזיל ומנטה.
להקלה על כאבי רגליים ודליות תורמים להגמשת כלי הדם, למניעת דליות ולהקלה על כאבי רגליים עקב עמידה ממושכת.
מכיל שמנים אתרים: ברוש, ערער ורוזמרין .
כל אריזה בסדרה מכילה 8 מגבונים אישיים המבוססים על מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים אלרגנים ומאושרים על-ידי משרד הבריאות.
מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 שקלים.
ניתן להשיג בבתי טבע, בבתי מרקחת ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

שידרוג בשירותי רפואת השיניים

אלודה הנציגה הבלעדית של חברת מוסטק בישראל , בשיתוף פעולה עם חברות ביטוח השיניים הראל ובנותיה, מציעה למרפאות השיניים ולמכונים לצילומי שיניים, את הסורקים המיוחדים המתאימים לצילומי רנטגן. היזמה הגיע מחברת הביטוח דיקלה והצטרפו אליה שאר החברות הבנות של הראל.

סריקת הצילומים תאפשר העברת הצילומים בצורה מהירה ויעילה ממכוני הצילום לרופא המטפל, לקליניקה או לכל חדר טיפולים ובית חולים , לפי הצורך.
לדברי דוד אלון מנכ"ל אלודה נציגי מוסטק בישראל, היכולת הטכנולוגית והאינטרס הכלכלי נפגשים כאן לטובתו של המטופל. " המטופל שזה בעצם כולנו , יפסיק להתרוצץ מהרופא למכון הצילום וחזרה לרופא מומחה . המכון יסרוק ועביר את הצילומים לכל מי שצריך ולפעמים ליותר ממקור אחד, מבלי להריץ את המטופל. חברות הביטוח הבינו את חשיבות הסריקה כדי ליעל את מאגר הנתונים של המבוטחים בחברה והן כדי לפשט את תהליך העברת הצילומים. עד היום נהוג היה לשלוח צילומים באמצעות הדואר או שליח" חברות הביטוח בחנו סורקים שונים לצורך ההסכם ובחרו בשני סורקים של חברת מוסטק .

א. Plus2448Be@rPaw + מתאם שקופיות ונגטיב מובנה - מתאים לצילומי נשך ופריאפיקאלי
סורק צבע איכותי, מקצועי בעיצוב מרשים, המשלב גם סריקת דפים בגודל A4 וגם סריקת שקופיות וצילומי נגטיב בגודל 35 מ"מ . בעל פאנל המורכב מ-5 כפתורים בצורת כף דוב לשליחה אוטומטית של פקס, E-mail, צילום וסריקה.
רזולוציה - אופטית 1200 x 2400 dpi , מקסימלית 19200 dpi , עומק צבע : 48 bit עם חיבור USB מהיר.
תוכנות נלוות : תוכנת סריקה לדפים A4, תוכנת סריקה לנגטיב ושקופיות ותוכנה לעיבוד תמונה Photo Express .
התאמה למערכות הפעלה : Windows 98/2000/Me/XP
ממדים: (216 mm x 297 mm)

ב. Mustek ScanExpress A3 USB - מתאים לצילומים גדולים, פנורמיים וסטטוס.
זהו סורק A3 איכותי, בעל שטח סריקה גדול: 297mm X 431mm לשימוש ביתי ועסקי לשימושים רגילים חוץ מצילומי רנטגן. (גרפיקה, מסמכים, ספרים, מפות.)
רזולוציה אופטית: 300x600DPI ומקסימום של 9600DPI בעומק צבע 48BIT (אמיתי)
טכנולוגיית CIS (Contact Image Sensor) החוסכת באנרגיה ובמשקל נמוך.
הסורק בעיצוב דק עם פטנט הפעלה אוטומטית - עם הרמת המכסה.
מאפשר התקנה פשוטה בעזרת ממשק USB מהיר וכולל חבילת תוכנות לעריכה ועיבוד תמונה (Photoshop 5.0 LE), זיהוי טקסט לועזי.
מותאם למחשבי פנטיום 200Mhz בעלי מערכות הפעלה Win 98 ומעלה (כולל XP) ומחשבי מקינטוש בעלי מערכת הפעלה 8.6 ומעלה.

למכשירים מוענקת שנה אחריות ע"י מעבדת אלודה

חברות הביטוח יידעו את רופאי השיניים על מבצע רכישת סורקים במחיר מיוחד .
רופאים המעונינים במידע על המבצע, יכולים לפנות לחברות הביטוח או ישירות לחברת אלודה

חדש בתחום משקאות התזונה לגיל השלישי

בימים אלה משיקה חברת התרופות האמריקאית אבוט, יצרנית מוצרי אנשור,לראשונה בישראל, מארז חדש לקו מוצרי "אנשור פלוס" . מארזי הקרטון החדשים מכילים 6 פחיות אנשור פלוס אשר עוצבו בצורה אטרקטיבית, המשדרת מראה חדש וידידותי למשתמש. בחלק העליון של המארז מצויים שני פתחים המסייעים לאחיזה נוחה. כמו כן , הוראות השימוש , מידע על המוצר ותכולתו מוצגים גם על גבי המארז לנוחות הצרכנים.

בתוך כך משיקה חברת אבוט שירות חדש - "שירות ייעוץ ומידע למשתמשי אנשור" הניתן ע"י רופאים ורוקחים , מומחי המרכז לייעוץ תרופתי בבי"ח "אסף הרופא". מספר הטלפון מופיע על גבי המארזים לנוחות הצרכנים (טל:08-9779309)

אנשור ( ENSURE) הינו המותג האמריקאי המוביל בתחום העשרה התזונתית והקלורית לגיל השלישי, ולו כ- 15 מוצרים שונים. קו המשקאות של אנשור מספק למעשה ארוחה שלמה, הכוללת את כל רכיבי התזונה ההכרחיים לגיל השלישי ועשירה בקלוריות , חלבונים , בויטמינים ובמינרלים המומלצים ע"י רופאים ודיאטנים כתחליף לארוחה או כארוחת ביניים בין הארוחות העיקריות לבני האוכלוסייה המבוגרת , למניעת ירידה במשקל.

חשוב לציין שההרכב התזונתי של האנשור פלוס לא השתנה בעקבות שינוי המארז והוא מבוסס על המלצות התזונה העדכניות ומגובה במחקרים קליניים רבים שהוכיחו את יעילותו.

מארזי השישיות של "אנשור פלוס
המארזים החדשים מעוצבים כך שניתן להבחין בקלות בין הטעמים השונים של האנשור פלוס: וניל, תות, שוקולד וקפה, באמצעות הצבע האופייני לכל משקה וציון הטעם ע"ג המארז.

מחיר לצרכן: מארז שישיות של אנשור פלוס:62.70 ש"ח ( 237 מ"ל לפחית).

בואו לדבר על כך בפורומים הרפואיים והחברתיים של דוקטורס

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום