טיפול בהרפס שפתיים

(0)
לדרג

כ-16% מהאוכלוסייה סובלים מפצעים חוזרים ונשנים בשפתיים כתוצאה מהרפס. מדבקה חדשה מפחיתה את הכאב ומזרזת את תהליך הריפוי. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

חברת פארמה סוויס ישראל משיקה בימים אלה את הרפאטצ' רמסנס - מדבקה חדשנית המיועדת לטיפול מיידי בפצעי חום/קור המופיעים בעקבות הדבקות בנגיף ההרפס מסוג 1 (HSV-1).

המדבקה יוצרת מחסום המגן על פצעי החום/קור ומאפשר האצת תהליך הריפוי הטבעי. היא מגנה על קצות העצבים החשופים ומונעת גירוי חיצוני לכאב תוך כדי שיכוכו באופן מיידי.

הרפאטצ' רמסנס, המכילה אבץ, מיועדת לשימוש לאורך המהלך המלא של המחלה, החל מתחושת העקצוץ הראשונה ועד לריפוי הפצעים. בנוסף, היא מסייעת באופן משמעותי בהפחתת התסמינים, ובהם: צריבה, גירוי, עקצוץ, אדמומיות ונפיחות. כמו כן מונעת המדבקה יצירה מחודשת של שלפוחיות, אוטמת את סביבת הפצע, ובכך מונעת העברה והדבקה של נגיף ההרפס הגורם להופעת פצעי חום/קור. המדבקה מטשטשת את פצעי החום/קור ומונעת את נזקי קרינת השמש לאזור השפתיים, וכן מאפשרת מריחת קרם הגנה מפני השמש ומריחת שפתון. המדבקה מסיסה, ולפיכך מונעת את פציעת העור בעת הסרתה.

הרפס בשפתיים

פצעי חום/קור מופיעים בעקבות הדבקות בנגיף ההרפס מסוג 1 (HSV-1) הגורם להופעת פצעים שלפוחיתיים באזור השפתיים. מגע עם הפצעים הינו מאוד מדבק ויכול להעביר את הפצעים לאנשים אחרים ולאזורי גוף נוספים. נגיף ההרפס משתלב בחומר הגנטי וגורם להופעת פצעי החום/קור כתוצאה ממגוון גורמים שונים כגון מצבי מחלה, מתח נפשי, מזג אוויר קר במיוחד ועוד.

כיום, כ-80% מהאוכלוסייה נושאים את הנגיף וכ-20% מן הנשאים סובלים מהתפרצויות תכופות של תסמיני המחלה.

בואו לדבר על זה בפורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום