פנים יפות? כדאי להתחיל בצוואר

(0)
לדרג

משקיעה רבות בטיפוח הפנים? כדאי לא להזניח את הצוואר והלסת (סנטר כפול). טיפול קלאסי (ניתוח) בשילוב עם טיפול חדשני (ואקום וגלי רדיו) יכול לחולל נפלאות

מאת: ד"ר רונן גלזינגר

את מחשיבה עצמך אישה מטופחת, נאה, בעלת מודעות עצמית גבוהה למראה החיצוני שלך ומשקיעה הרבה בטיפוח הפנים שלך. אבל הצוואר, כך מסתבר, זוכה בדרך כלל להרבה פחות תשומת לב.

למרות שהוא נמצא בחזית ולעיתים קשה להימנע מלחשוף אותו, אזור הדקולטה (הכתפיים הגב והחזה) והצוואר נוטים להיות מוזנחים בשגרת הטיפוח והטיפול. מה ניתן לעשות כדי לטפל בצוואר המתדלדל, בסנטר הכפול ובקו הלסת?

מי סובל מסנטר כפול?

חלק לא מבוטל מהאוכלוסייה, גברים ונשים, סובלים מהתופעה. גם אנשים צעירים סובלים מסנטר כפול. התופעה נפוצה ומחמירה עם הגיל, כתוצאה מהירידה באלסטיות של העור, שינויים במשקל ושינויים הורמונליים, הגורמים לשינוי בפיזור השומן בגוף. אחוז גבוה מהנשים והגברים מגילאי 50 ומעלה - מגלים יום אחד כי יש להם סנטר כפול או 'בולדוגים' בקו הלסת. אחוז זה עולה עם הגיל. אחד הגורמים המשפיעים ביותר הוא הגנטיקה ומבנה הפנים. עם השנים, מתחוללים בגופנו שינויים המקשים על הירידה במשקל, ועלולה להיווצר חלוקה שונה של השומן בגוף. הצוואר וקו הלסת הם האזורים המועדים לפורענות, שם עלול להופיע מצבור שומן ועור מדולדל (סנטר כפול).

איך מחזירים את הצוואר לקדמותו? איך גורמים לו להיראות ארוך ומתוח, חלק וסקסי והכי צעיר שרק אפשר?

טיפולים קלאסיים לצד טיפולים חדשניים הם הפתרון האידיאלי לטיפול בצוואר, שהרי הטכנולוגיה של היום מביאה אתה בשורות מרעננות בתחום היופי.

קיימים מספר טיפולים אפשריים:

ה- Necktite - המסת שומן ומיצוק העור בגלי רדיו. זהו מכשיר חדשני המיועד להמסת שומן ומיצוק העור באזור הצוואר, קו הלסת והסנטר. מדובר בטיפול זעיר-פולשני, אשר במהלכו מתבצעות 3 פעולות בו זמנית: המסת שומן, שאיבתו ומיצוק העור בעדינות, בפעולת גלי רדיו אחת, בהרדמה מקומית.

גלי הרדיו יוצרים בתוך רקמת השומן חום אשר גורם להרס דופן תא השומן ולשפיכת תוכן התאים (חומצות שומן וכולסטרול). במצב זה, שאיבת השומן המומס קלה יותר ופחות טראומתית, ולכן ההחלמה תהיה פשוטה יותר, עם פחות כאבים ופחות שטפי דם, המאפשר למעשה חזרה מהירה לאורח חיים רגיל. באותו חום, משתמשים גם לשיפור מוצקות העור. החום פוגע בסיבי הקולגן והפגיעה הזו גורמת לכיווץ העור. תוצאות הפעולה מתחילות להיראות כשבועיים שלושה לאחר הפעולה ונמשכות עד למספר חודשים.

Reaction - מיצוק עור הצוואר ע"י גלי רדיו בשילוב וואקום

מכשיר חדשני לעיצוב ומיצוק העור באופן בלתי פולשני, משלב גלי רדיו עם ואקום ומהווה גם טיפול משלים לאחר המסת שומן או ניתוח צוואר.

הטיפול ב-Reaction מעודד את מערכות הצמיחה הטבעיות של הגוף להפחית את תהליך הזדקנות העור ולטפל ברפיון העור בצורה בטוחה ואפקטיבית. ייחודיות המכשיר היא פטנט המעביר גלי רדיו כדי לגרות את סיבי הקולגן והאלסטין הקיימים וכן לעורר את הפיברובלסטים לייצור מוגבר של קולגן. פעולה זו משפרת את מראה העור, כך שייראה מוצק ואלסטי יותר. השילוב של גלי הרדיו עם הוואקום גורם לשלושה תהליכים שונים: חימום הרקמות העמוקות, מתיחה ועיסוי מכני של הרקמות.

השיטה הקלאסית ניתוח למתיחת עור הצוואר

ניתוח מתיחת עור הצוואר הוא פתרון נוסף להשגת צוואר חלק מעודפי עור או עודפי שומן. ניתוח זה מתאים בעיקר לאנשים שהצוואר שלהם רפוי מדי ועם עודפי עור משמעותיים וכאשר הטיפולים האחרים לא יביאו לתוצאות רצויות.

יש לציין כי ניתוח מתיחת עור הצוואר, לכשעצמו, אמנם נחשב לפתרון לשנים רבות, אך יש לקחת בחשבון את התנהגות העור של כל מטופל וגורמים נוספים, כמו עישון, חשיפה לשמש, ירידה משמעותית במשקל ועוד. כלומר, אפשרי שלאחר מספר שנים, העור ייראה שוב רפוי ולא מתוח, כפי שהיה מיד לאחר הניתוח.

הפיתוחים הטכנולוגיים החדשים מאפשרים לתת מענה אופטימלי לצוואר מושלם ולטיפול בסנטר כפול ועיצוב קו הלסת. טיפולים מסוימים יספקו תוצאה כשלעצמם, וטיפולים אחרים יביאו למקסימום ניתוח או טיפול אחר.

ד"ר רונן גלזינגר, מומחה לכירורגיה פלסטית וחבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית

בואו לדבר על זה בפורום מתיחת פנים, מילוי קמטים וניתוחי חזה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום