צרכנות רפואית מס' 94

(0)
לדרג

מכשיר ביתי לשמיעת דופק העובר, תכשיר לפתרון "מחלת הנסיעה" וכמוסות מצמחי מרפא לשיזוף - כל מה שחדש בצרכנות

מאת: מערכת zap doctors
מכשיר ביתי לשמיעת דופק

בשורה לנשים הרות: מעתה תוכלו לשמוע את דופק העובר שלכן גם בבית, ולא רק בעת בדיקות המעקב אצל הרופא. זאת הודות למכשיר ביתי חדש לשימוש עצמי: בייבי לינק, המשווק בימים אלה גם בישראל. המכשיר מבוסס על שימוש בעקרון הדופלר ובגלי קול, בדומה למכשיר האולטרה-סאונד הנמצא בשימושם של גינקולוגים מזה שנים. באמצעות שימוש עצמי במכשיר הביתי, יכולה כל אישה הרה לשמוע את פעימות ליבו של עוברה כבר מהשלבים המוקדמים של ההיריון, לרוב מהשבוע ה-14. בשלבים מתקדמים של ההריון המכשיר מספק "אות חיים" נוסף מעבר לתנועות העובר ובכך מספק שקט נפשי לאם, וגם מעניק קשר אישי בין העובר לבין האב, שלא פעם אינו מרגיש שותף מלא לחוויית ההריון.

על גבי המכשיר מותקן צג קטן המציג את נתוני הדופק של העובר. ניתן להקליט את הדופק וליצור דיסק למזכרת. המכשיר מאושר על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (ה-FDA), מכון התקינה האירופאי (CE) ומשרד הבריאות בישראל. ניתן לשכור אותו במחיר של החל מ-180 ש"ח לחודש, באמצעות פנייה לאתר החברה או בחיוג לטלפון 1-599-594-595. המכשיר מגיע עד הבית תוך 72 שעות מרגע אישור ההזמנה, ומיילדת מוסמכת מדריכה את הלקוחה לשימוש נכון בביתה ללא תשלום נוסף.

ד"ר בני חן, מנהל אגף נשים ויולדות במרכז הרפואי "מעיני הישועה" ומנהל הרפואי של חברת בייבי לינק: "תקופת ההיריון מאופיינת בדאגות ובחששות רבים סביב התפתחותו התקינה של העובר. נשים רבות ממששות את בטנן בתכיפות, במטרה לחוש בתנועות העובר כדי להרגיש רגועות. יש להניח, כי השימוש במכשיר יקטין את מספר ביקורי השווא בחדרי המיון של בתי החולים, בפרט בחודשי ההריון הראשונים. חשוב להדגיש, כי השימוש במכשיר אינו מהווה תחליף לבדיקות מעקב ההיריון המקובלות, אלא מספק אמצעי עזר לאישה בין ביקורי הרופא".

תכשיר לפתרון מחלת הנסיעה

תקופות האביב והקיץ הן התקופות הפופולאריות ביותר לטיולים, נסיעות, טיסות ובילוי מחוץ לבית. על מנת להגיע לכל היעדים הנחשקים אנו נעזרים בכלי תחבורה שונים, כגון: מכונית, רכבת, אוטובוס, מטוס או ספינה. מספר רב מאוד של אנשים מונעים מעצמם את ההנאה או חוששים מהיציאה לטיול בשל הידיעה, כי מחלת נסיעה עלולה לתקוף אותם בבואם לעלות לכלי תחבורה.

"קוקולין" מבית בוארון, חברת ההומיאופתיה הגדולה בעולם, המשווקת בישראל על ידי חברת מדיצ'י מדיקל, הינו תכשיר הומיאופתי המסייעת במניעה ובטיפול בתסמינים הקשורים במחלות נסיעה. התכשיר אינו מרדים או מטשטש ואינו גורם ליובש בפה. הוא מתאים לנשים הרות ומניקות וגם לילדים. ניתן לשלבו עם טיפול תרופתי אחר. התכשיר, המשמש למניעה וטיפול כאחד, הוא היחידי המטפל בבחילות והקאות בטבליית מציצה אחת.

התכשיר כולל מספר רכיבים הומיאופתיים המסייעים במניעה והקלה של התסמינים הנגרמים בשל מחלת הנסיעה: סחרחורות, בחילות והקאות, איבוד שיווי משקל, זיעה קרה, צמרמורת, עצבנות הנובעת מתזוזה, רצון לשהות באוויר הצח, jet-lag וצימאון.

בנוסף, הוא מסייע להקלה בהפרעות מערכת העיכול ורגישות בקיבה, ובהחמרה של התסמינים בתנועה (בכלי תחבורה שונים).

ניתן להשיג בבתי מרקחת ורשתות הפארמים. עלות חפיסה בת 30 טבליות: 50.05 ש"ח.

לרכישת הפריט on-line - לחצו כאן.

כמוסות מצמחי מרפא לשיזוף

החשש מפני הסכנה הידועה המתלווה לחשיפה אל השמש, אינה מונעת מהישראלים לגדוש את חופי הרחצה ולהתמסר לפולחן השיזוף. מסקר שערכה "גיאוקרטוגרפיה" עולה, כי הרוב המכריע של הישראלים אוהבים את המראה השזוף ומוכנים להתמסר אל התחושה הנעימה של קרני השמש על גופם ולא פחות - אל הצבע השחום שמתקבל על עורם.

מחקר חדש שנערך באוניברסיטת וושינגטון בסיאטל הוכיח ממש לאחרונה, כי השיזוף הינו התנהגות ממכרת ממש כמו השימוש באלכוהול ובסמים. המחקר גילה, כי החשיפה לקרניים האולטרה סגולות (UV), שמגיעות מהשמש או ממיטות השיזוף גורמת לשחרור אנדרופינים במוח, אשר יוצרים תחושת אופוריה. חברות רבות בשוק זיהו את הפוטנציאל האדיר שבחובבי השיזוף המכורים והחלו מציעות מגוון רב של מוצרים המבטיחים לנו שיזוף במריחה או בהתזה - שלא בהכרח מונעים את הסיכונים שבשיזוף הרגיל.

שיטת שיזוף חדשה ובריאה נחתה בישראל: "פיטוברונז". המוצר מאפשר להשתזף באמצעות בליעת כמוסות מצמחי מרפא, ויטמינים ומינרלים המבטיחים שיזוף מהיר ויעיל בתוספת של הגנה על העור. המוצר מכיל אנטי-אוקסידנטים (נוגדי חמצון), המגנים על עורנו מפני נזקי קרינת השמש. הוא מקצר את זמן השיזוף, מעניק לעור גוון שזוף, מגן על העור מצריבה/שריפה על-ידי קרני ה-UV ולאורך זמן, אף מאט את תהליך ההזדקנות והופעת הקמטים. כל זאת הודות לרכיבים הטבעיים שהכמוסות מכילות: אבקת הכורכום, המעניקה צבע לעור וידועה היום בספרות הרפואית בהשפעתה המטיבה במצבים שונים של מחלת הסרטן, בטא קרוטן, ויטמין C מצופה, סלניום, תמצית זרעי ענבים, ויטמין E, אבץ ואיזופלבונים מסויה - המעניקים לחות לעור.

יעילותן של הכמוסות בהאצת השיזוף, הגנה על העור מצריבה על-ידי השמש והוספת לחות לעור הוכחה בניסוי קליני מבוקר בצרפת. המוצר נמכר בכל אירופה בהצלחה רבה כולל בארצות עם אקלים קייצי דומה לישראל כמו יון, קפריסין, פורטוגל ועוד.

הכמוסה מאיצה את השיזוף הטבעי והוא ניכר על העור לאחר כעשרה ימי שימוש ובהתאם לסוג העור. המוצר ניתן לשימוש החל מגיל 12. על נשים בהיריון להתייעץ עם הרופא.

ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת ובתי הטבע. מחיר ל-60 כמוסות: 99.99 ש"ח.

לרכישת הפריט on-line - לחצו כאן.

בואו לדבר על זה בפורום הריון ולידה ובפורום רפואה סינית.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום