אזהרה: מוצרי הרזייה ללא אישור

(4)
לדרג

לפי משרד הבריאות, תוספי תזונה מסוג "סלים לין" ו-"סלים אקסטרה-7", "סלים אקסטרים" ו"סלים אקסטרים גולד", מכילים חומר מזיק האסור לשימוש

מאת: מערכת zap doctors

האגף לאכיפה ופיקוח במשרד הבריאות מזהיר מפני רכישה ושימוש של תכשירים להרזייה הנמכרים תחת המותג "סלים לין" ו-"סלים אקסטרה-7" ו-"סלים אקסטרים/סלים אקסטרים גולד" (Slim-Lean ו7-Slim-Extra, Slim Xtreme Gold/Slim-Xtreme).

לפי הודעת משרד הבריאות, התכשירים מוצגים לציבור כתכשירים טבעיים ונמכרים דרך האינטרנט או על ידי סוחרים לא מורשים. תכשירים אלו אינם מאושרים לשיווק או מכירה על ידי משרד הבריאות ועלולים לפגוע בבריאותם של הנוטלים אותם.

בבדיקה שבצע משרד הבריאות התגלה שתכשירים אלו הכילו את החומר הפעיל Sibutramine, אשר נאסר לשיווק, ושנקשר למספר מקרי מוות ואשפוז בארה"ב.

בישראל, נטילת חומרים אלו נקשרה בעבר למספר אשפוזים בבתי החולים מאיר, הדסה הר הצופים, בני ציון, ורמב"ם, כאשר אנשים אשר נטלו אותם דיווחו על חולשה, דפיקות לב מוגברות, חרדה, בלבול, וכאבי שרירים.

הציבור נקרא שלא לרכוש או לעשות שימוש בתכשירים שהוזכרו. בנוסף, משרד הבריאות ממליץ להתייעץ עם רופא או רוקח טרם נטילת תכשירים המיועדים להרזייה.

בואו לדבר על זה בפורום הרזייה ללא דיאטה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום