הנסיכות הכי טובות

(0)
לדרג

שיחת נשים כנה מול המראה ופתרונות מוצלחים. ואיך לחזק את שרירי רצפת האגן?. דליה מנטבר, מורה לחינוך גופני ומחול ובעלת רשת מכוני "פילאטיס", מציעה תרגילים לחיזוק שרירי ריצפת האגן. למידע נוסף, קו פתוח לשאלות וקבלת דוגמיות תוכלי להתקשר ל: 1-800-666-775. לקבלת דוגמית חינם ולפרטים נוספים לחצי כאן.

מאת: למידע נוסף, קו פתוח לשאלות וקבלת דוגמיות תוכלי להתקשר ל: 1.800.666.775
"זה קורה אצל הנסיכות הכי טובות"

נכון שבכל פעם שאת נפגשת עם שאר חברות 'הפאנל'' בקפה השכונתי (בשביל להשוויץ בילדים ולהתלונן על הבעלים), את לא חוזרת הביתה בלי לבקר לפחות פעמיים בשירותים? ("למה תמיד יש שם תור?").
נכון שבדיוק כשנורא כיף וכולכן מתגלגלות מצחוק, זה קורה ופתאום 'בורח' לך? ("איזו פאשלה"). נכון שלפעמים אחרי סחיבת השקיות מהסופר ( "חבל לעשות משלוח"), או אחרי מאמץ גופני, את מרגישה שאין לך שליטה על הדליפה?

ונכון שאת בטוחה, ממש בטוחה ,ש"זה" קורה רק לך? אז זהו, שלא ! הרשי לי לגלות לך: את לא לבד.

עשרים אחוז מהנשים סובלות מדליפת שתן. ולא. זו לא תופעה ששיכת לאמא שלך בלבד. "דליפת שתן זהו מצב של פעילות בלתי מבוקרת של שריר הדופן בשלפוחית, שגורם להטלת שתן תכופה, לדליפה בלתי רצונית ולפעמים גם להופעת התכווצויות בלתי נשלטות של השלפוחית", אומרת הגניקולוגית שלי "התופעה נגרמת בגלל החלשות שרירי רצפת האגן בעקבות לידות, במיוחד של תינוקות גדולים או בגלל נטייה תורשתית", היא מסבירה.

בקיצור, בנות, זו תופעה שכיחה. גם אצל נסיכות; כמונו.

ואת, אחותי הנסיכה , אם את סובלת מדליפה קלה אחרי מכון כושר, שיעול או צחוק; דעי לך, שיש לכך מספר פתרונות:

*לסובלות מתופעות קשות של בריחת שתן מומלץ לפנות לקבלת טיפול תרופתי אצל רופאי משפחה, אורולוגים או רופאי נשים.
*קיימות שיטות לחיזוק ושיפור השליטה בשרירי רצפת האגן: תרגילי "קיגל", "ביו - פידבק" ו"פילאטיס" (ראי דוגמאות בהמשך הכתבה). חיזוק השרירים האלה, בתנועות איסוף וכיווץ, יכול להקל מאוד ואומרים שיש לו הצלחה של כשמונים אחוז, בצמצום התופעה.
אחת הבעיות השכיחות של השים הסובלות מדליפת שתן, היא הרגשת הרטיבות והריח הנלווה.

*אז ... עוד לפני שאתן מתחילות לכווץ... חפשו על המדפים את סידרת Alldays extra : הפתרון המשלים להרגשת אי הנוחות, שמלווה דליפת שתן קלה. מדובר במגן תחתון בעובי רגיל ובכל זאת סופג פי שניים (!) מכל מגן תחתון אחר שאני מכירה. אחת הבעיות השכיחות של נשים הסובלות מדליפת שתן, היא הרגשת הרטיבות והריח הנלווה. המגן התחתון ALLDAYS LONG PLUS מסדרת . Alldays extra מכסה שטח גדול של התחתון, ועוזר במניעת דליפות הוא למעשה מונע לגמרי דליפות. הוא יכול לספוג, בלי שתרגישי, 60 מ"מ נוזל (בערך חצי "הפוך קטן") וגם לנטרל, כאמור, את הריחות.

אני מאמינה שנסיכות כמונו, צריכות לישון טוב בלילה, לצחוק בלי חשבון ולבקר בשירותים גם כדי לרענן את הליפסטיק וגם כדי לחייך מול המראה ולומר: "ראי ראי שעל הקיר, מי היפה והחכמה בכל העיר"?
אנחנו, כמובן.

כתבה: שירה גל

למידע נוסף, קו פתוח לשאלות וקבלת דוגמיות תוכלי
להתקשר ל : 1-800-666-775
ולקבלת דוגמית חינם ולפרטים נוספים לחצי כאן.

איך לחזק את שרירי רצפת האגן? דליה מנטבר, מורה לחינוך גופני ומחול ובעלת רשת מכוני "פילאטיס", מציעה תרגילים לחיזוק שרירי ריצפת האגן. על מנת לזהות את השרירים האלה יש לעבוד בריכוז רב.

- שכבי על הגב בשכיבת קירוס. מלאי את חלל הבטן באוויר. תוך כדי נשיפה החוצה, הצמידי את הבטן לכיוון קשת הגב וכלפי מעלה. אספי את הבטן פנימה והחזיקי אותה כך שהגב התחתון יצמד למזרון. דמייני כאילו את מנסה להיכנס לתוך הג'ינס הישן שנשאר לך מהצבא, הכניסי את הבטן והעלי אותה 'עם הרכיסה'. "זהו תרגיל מניעה מצוין" , אומרת מנטבר.

- שבי על כיסא בתנוחת חצי שכיבה כשהמותנית רחוקה ממשענת הכיסא. כווצי את הישבן ונסי לקרב את שתי הירכיים זו לעבר זו. שימי לב, שנוצרת התנגדות והירכיים אינן יכולות להיפגש. במנח הזה תוכלי להרגיש את שרירי קרקעית האגן. החזיקי את הכיווץ במשך חמש עשרה שניות. שחררי, וחזרי שוב על הפעולה.

- ניתן לתרגל את חיזוק שרירי קרקעית האגן בעזרת "פיסיקל", חישוק קפיצי שהומצא על ידי מנטבר בדיוק למטרה זו . אפשר להניח את ה"פיסיקל" בין הברכיים בישיבה או בשכיבת קירוס. "כל לחיצה תפעיל את השרירים הטבעתיים", מבטיחה מנטבר.
לקבלת דוגמית חינם ולפרטים נוספים לחצי כאן.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום