כאבי מחזור וגלולות "הרמונט"

דיון מתוך פורום  רפואת נשים - גינקולוגיה

14/07/2005 | 15:43 | מאת: מיואשת

שלום! אני בת 19 וחצי, ואני סובלת מכאבי מחזור מזוויעים בכל פעם שהווסת מגיעה, כמו כן הווסת אינה סדירה. בהתייעצות עם רופאת הנשים שלי, הא רשמה לי "הרמונט". קראתי את העלון המצורף ויידעתי אותה על הרגישיות שיש לי בבטן (מעי רגיז), אך היא טענה שזה לא רלוונטי. אתמול לקחתי את הגלולה הראשונה בלילה, ובבוקר הקאתי, היו לי כאבי ראש, עייפות, יציאות רכות מאוד ובחילות שכמעט גרמו לי לעילפון. כל הסיפור הזה עדיין לא חלף לגמרי (ועכשיו כבר 18 שעות אחרי לקיחת הגלולה). השאלה היא, מה עלי לעשות? - לחזור ולקחת עוד גלולת הרמונט אני לא מתכוונת, אבל גם הכאבי מחזור הם בלתי נסבלים, והמחזור הלא סדיר גורם לי לחרדות הריון בכל חודש מחדש. מה עלי לעשות?? בתודה מראש, המיואשת.

15/07/2005 | 09:00 | מאת: Zosha

היי, סוף שבוע נעים. לפי דעתי, את צריכה להפסיק את הגלולות לאלתר, הואיל והן אינן מתאימות לך בעליל ומעיבות, כדברייך, על בריאותך. גשי לרופא ותיידעי אותה בכך. יש מגוון של סוגי גלולות שניתן לקחת, אולי סוג זה לא מתאים לך. כמו כן, כאבי המחזור החזקים והנוראיים, מוכרים גם לי. לעת עתה אין לך מנוס מלסבול אותם עד שתקבלי טיפול ושוב, תתייעצי עם הרופא המטפלת. עדיף, לעת עתה, כאבי מחזור חזקים שניתן לקחת כדור משכח כאבים, מאשר כל הסימפטומים שתארת לעיל. בכל מקרה, ברי הוא שהגלולות הספציפיות האלו לא מתאימות לך. בהצלחה וסוף שבוע נעים והמון בריאות Zosha

15/07/2005 | 16:18 | מאת: המיואשת

תודה על התגובה... בכל אופן, אני מסכימה איתך, ובאמת לא חשבתי לקחת את הגלולות הללו יותר, אבל הרופאה אומרת שכל הגלולות הן אותו הדבר (מבחינת תופעות לוואי). אולי עלי לגשת לרופא נשים אחר? ובכל זאת, קניתי 3 חבילות, ולקחתי רק גלולה אחת. האם 2 הקופסאות האחרות - דינן לפח? או שיש אפשרות לחזיר אותן? בכל זאת, זה כמעט 70 שקל, לשתיהן... תודה לך על הזמן והתשובה, וסופ"ש נעים!