מולה חלקית

דיון מתוך פורום  רפואת נשים - גינקולוגיה

13/07/2005 | 17:10 | מאת: מודאגת מאוד

שלום, לפני כחודשיים עברתי גרידה בשבוע 13 מאחר ולא נמצא דופק בעובר והיה חשש למולה חלקית (מה שהתאמת כאשר הגיעו התוצאות הפתולוגיות). הבנתי שתופעה זו נדירה ולכן הייתי מעוניינת לקבל קצת יותר פרטים. *מה הסיבה למולה חלקית? *האם זה משהו פיזיולגי אצלי או אצל בן זוגי? *האם לאחר שבדקתי שאין גרורות בריאות, תפקודי כבד וכו' יש סיכוי שיופיעו עכשיו גרורות? *האם יש סיכון שבהריון הבא זה יקרה שוב? *כמה זמן עלינו לחכות עד שנוכל לנסות להרות שוב?(אני במעקב בטה-תוצאת הבטה השבוע הייתה קטן מ-3) מצטערת על כל השאלות, אני מאוד מבולבלת מאחר וזה הריון ראשון שלי ובנוסף גם טראומה שכזאת. תודה מראש.

13/07/2005 | 20:52 | מאת: מיכל

שלום למודאגת, אל תדאגי! עברתי את אותו סרט בדיוק, אם כי בהריון שני והייתי בחרדה גדולה לאורך כל חצי שנת המעקב אחרי הבטא (זה הזמן שהורו לי לא להיכנס להריון), עד שהרופא שלי הבהיר לי שהסיכוי שזה יחזור קלוש מאוד מאוד מאוד.הבנתי בזמנו שלא ברורה הסיבה למולה. מאז יש לי ברוך ה' עוד בן ובת בריאים ומקסימים בתוך שלוש וחצי שנים מהסיפור.אז אל פחד ובהצלחה בהמשך!

13/07/2005 | 21:12 | מאת: מודאגת מאוד

מיכל, תודה רבה על העידוד באמת אני זקוקה לו כרגע. ועם כל הכאב זה טוב לדעת שיש עוד מישהי שחוותה את כאבי (ותודה לאל שבעזרת שני פשושים קטנים את מתחזקת). אני יודעת שעדיין לא יודעים בוודאות מה הגורם למולה וכיצד אפשר למנוע זאת רק שאומרים שזה דבר מאוד נדיר (נדיר נדיר אבל קורה). כל הזמן יש בי את הפחדים שמא זה יחזור שוב (ההמתנה הזאת מורטת שיער.....) אז שוב תודה רבה על העזרה!!!!! בתקווה שבקרוב גם אני אתחזק עם כמה פשושים קטנים........ : ) תודה רבה