מאבדת את השפיות .....................
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדר' נווה שלום רב אני כבר 9 ימים ללא סיגריות והקושי רק הולך וגדל . לפני מס' ימים הורדתי את כמות הזייבן שאני לוקחת מ2 כדורים ל1 כדור עקב תופעות לוואי אכן אני מרגישה קצת יותר טוב אבל ההתמודדות עם ההפסקה קשה לי מאוד אשמח אם תוכל לומר לי מתי הגוף כבר נקי מניקוטין ? והאם כדאי לקחת בכול זאת 2 זייבן ביום . בנוסף חשוב לי לציין שרמת התפקוד שלי ירדה מ 100% ל 10% ואני כמעט לא יוצאת מהבית .וגם בבית לא מתפקדת מי יודע מה . בדרך כלל אני בת אדם עובדת ועסוקה מאוד . אבל מאז ההפסקה אני מוצאת את עצמי נשארת בבית כול יום בתירוץ חדש .אודה על כל רעיון להתמודדות . בתודה א
א שלום!! מציע לנסות להעלות את מינון הזייבן לשני כדורים ליום במידה ותופעת הלוואי אינה פריחה משך הזמן של התלות הגופנית בניקוטין הינו כ-3 עד 4 שבועות. ממליץ לבצע פעילות גופנית קלה כגון הליכה מידי יום ולהקפיד על שתייה מספקת בהצלחה המשיכי לעדכן נוה