מתחיל להשתפר
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך, ביומיים האחרונים לקחתי מסטיק ניקורט אחד- 4 מ"ג וזה עזר לי להתגבר על הדחף העז. הצלחתי לעשן 18 סיגריות במקום 40 ובשבילי זה בהחלט הישג. רציתי לשאול אם זה בסדר ללעוס את המסטיק במקביל לכדורי הזייבן, ובנוסף אני עוד מעשנת? עדיין המאמץ להתאפק הוא בכל רגע ורגע אבל אני מצליחה להתגבר ולהתנגד ומקווה מאד שאצליח להיגמל לגמרי. יש לי סיכוי?
שפי שלום!! כל הכבוד נראה כי את בדרך הנכונה!! אפשר להעזר בתחליפי ניקוטין אך עדיף לנסות להשתמש במדבקת ניקוטין של 7 מ"ג, ולהשתמש במסטיק ללא ניקוטין!! בהצלחה המשיכי לעדכן נוה