זייבאן- היום השישי
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר נווה שלום, היום עישנתי מחצית ממספר הסיגריות(15)היומי. הירידה נבעה מהרגשת גועל וטעם מתכתי בפה,הנמשך כבר יומיים. משעות אחרה"צ קשה לי לתאר את המתחולל בי . לא מרגיש טוב כמו "מלחמת עולם" בתוכי בשעות אלו. והפחד ממש מהשעות הקרובות.חולשה , מידי פעם סחרחודות והרגשה לא טובה כפי שלא הרגשתי מעולם. בהחלט נקודת שבירה.והחשש הגדול מיום המחר. מה עושים להקלה? חייב להיות פתרון. תודה, שלומי
לקריאה נוספת והעמקה
שלומי שלום!! נראה כי הפחתת את כמות הסיגריות מהר מידי אל תמשיך בכך האט את קצב הירידה של הסיגריות והמתן עוד שבוע לפחות בהצלחה נוה המשך לעדכן