הפסקת עישון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כמעשן כבד (2-3 חפיסות ביום),לשעבר (כך אני מקווה),ברצוני לשבח ולפאר את השימוש בזייבן,מזה כ-5 ימים, לאחר ביקור ספונטני ורגיל אצל הרופאה שלי, והמלצה שלה על הפסקת העישון שלי,כמו שנאמר מזה כ-5 ימים אני נוטלאת הזייבן,ואני עדיין מעשן בצורה קלה מאוד,ירדתי לכ-3-4 סיגריות ביום,הרגשתי השתפרה מאוד,תיאבוני השתפר לבלי היכר,תקווה אני שע"פ המשך הטיפול בזייבן,בעוד כ-5 ימים אני מפסיק לעשן לחלוטין.
בר היקר!!! כל הכבוד!!! סחתיין עליכום, והלוואי עליי. (אני מקווה שאתה לא מושתל של זייבן...) בהצלחה בהמשך - ענבל
הי ! שמחה בשבילך. איך משתמשים בזה? קניתי אתמול ולא יודעת איך להתחיל. מעשנת כמעט 2 חפיסות ליום. כמה כדורים לקחת. בכלל קצת אינפורציה. הרופא גמגם ולא מבין בזה כלום. גם העלון המצורף לא הצלחתי להבין. תודה רבה שושי [email protected]