התחלת שימוש בזיבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם בתור מישהי שסבלה בעבר ממחלת הבולמיה, ישנה הגבלה, או שמדובר על העובדה שרק מי שסובל מבולמיה בזמן התחלת הלקיחה של זיבן אסור לו להשתמש בתרופה?
לקריאה נוספת והעמקה
דנה שלום!! ממליץ להתייעץ עם הרופא המטפל, התשובה לשאלה דורשת בכרות מעמיקה יותר. בהצלחה נוה
לדר' נווה שלום רב אני מעשנת יותר מ-20 שנה לפני כשבועים התחלתי לקחת זייבן ביחד עם בעלי בעלי מרגיש פחות או יותר כרגיל .ואילו אני מרגישה רע כאבי ראש חזקים כאבי צוואר ותחושת חולשה ברצוני לציין שאני לא מעשנת כבר 4 ימים האם להמשיך ולקחת את התרופה ?