זיבן + הריון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר נווה שלום רב, התחלתי להשתמש בזיבן כבר כמעט שבועיים, הפסקתי את העישון והכל נפלא. שאלתי היא בעלון רשום שאם מתכנינם הריון אין להשתמש בתרופה וכן בזמן הריון. מהי התקופה שלאחר שימוש מלא בתרופה (נניח שחודשיים) ניתן להכנס להריון? וכן אם זה נלקח בזמן הריון מהם הנזקים לעובר?? אודה לך על תשובתך, בברכה, רחל
רחל שלום!! נושא זה לא נבדק ככלל אין לקחת זייבן במהלך ההריון היות ואין מידע לגבי השפעותיו באדם. אך מעבודות שבדקו את בטיחות השימוש של זייבן בחיות לא נתגלו פגיעות בהתפתחות העובר. לציין כי בעבודות אלו השתמשו במינונים גבוהים מאשר אלו הניתנים באדם. ממליץ להמתין לפחות מחזור ויסתי אחד מסיום נטילת הכדורים בתאום עם רופא הנשים המטפל. בהצלחה נוה