אלמוני 1
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם ניתן לקחת זיבן ורק להוריד כמות הסיגריות לאחר הפסקה של שבוע?
אלמוני1 שלום!! תאורך אינו ברור הפסקה של שבוע של מה ? בד"כ מתחילים ליטול זייבן עפ"י הנוהל הבא: התחל את הטיפול בבקר עם 1 טבליה (150מג) של Zyban למשך 3-5 ימים ראשונים בעוד הינך ממשיך לעשן. לאחר מכן במידה ואין תופעות לואי ובהתייעצות עם הרופא העלה את המינון ל-2 טבליות Zyban ליום (300מג) בהפרש של 8 שעות לפחות רצוי לא לאחר השעה 1800 בכדי להקטין את ההשפעה על השינה.. קבע יחד עם הרופא את יום הפסקת העישון בפרק זמן של 7-14 ימים מתחילת הטיפול. יש להמשיך את הטיפול עם 2 טבליות Zyban למשך 7-9 שבועות לפחות. במקרים מסויימים ניתן אף להמשיך בטיפול לתקופות ארכות יותר. מקווה שזה עוזר במידה ולא פרט יותר בהצלחה נווה