תופעות גמילה עם זיבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר נוה, אני מעשן מזה כ-34 שנים (כיום בן 48) בסביבות 30 סיגריות ביום. התחלתי בנטילת כדורי זיבן מזה 3 שבועות, ירדתי בהדרגה בכמות הסיגריות ובשבוע האחרון הפסקתי לעשן בכלל. הנני חולה במחלת לב איסכמית כשלוש שנים, עברתי ארבעה צינטורים - האחרון לפני שבועיים. שאלתי היא - האם כחלק מתופעות הלוואי של הגמילה או נטילת הזיבן ניתן לחוש כאבי שרירים בכל הגוף? תודה מראש,
רוני שלום!! תופעה של כאבי שרירים תוארה תחת נטילת זייבן אך לאור העובדה שהינך נוטל תרופות נוספות וכי עברת צינתור לפני שבועיים יתכן וקיימים גם מרכיבים נוספים. ממליץ לפנות לרופא המטפל להשלמת הערכה רפואית והחלטה על מענה לתלונתך. המשך לעדכן נוה