זיבאן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום סיימתי לקחת 60 כדורי זיבאן ואני לא מעשנת כבר 22 יום. יש תחושה של לחץ בראש תחושה שקשה להסבירה זה לא כאבי ראש אבל היא בהחלט תחושה לא נעימה - זה בא לסירוגין, מה זה צריך להיות? אני חושבת שזה קשור לגמילה אך לא מבינה כיצד. חוץ מזה אני לא מפסיקה לאכול בעיקר דברי מתיקה , לחם ודברי מאפה אחרים כיצד לבלום את הבולמוס הזה? תודה מראש על תשובתך
אופי שלום!! אכן תלונות על לחץ בראש יכולות להיות קשורת בגמילה מעישון אך גם כתופעת לוואי של נטילת הזייבן. ממליץ להפחית את מינון הכדור לפעם ביום ובמידה והתופעה חולפת להשלים טיפול למשך חודש נוסף. במידה ולא להפסיק את הטיפול כלל ולפנות לרופא המטפל. באשר לבולמוס המתיקה ידוע כי תחושת הטעם יכולה להשתנות לאחר הפסקת העישון וכך גם הרצון לפצות על אובדן הסיגריה. ניתן להקטין תחושות אלו ע"י שתייה מרובה אכילת פרות ירקות והקפדה על הרגלי אכילה נכונים. ממליץ לפנות להדרכה מיקצועית!! בהצלחה נוה