הפסקת עישון וירידה בזיכרון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האחר כ-25 שנות עישון בס"ג של 3-4 קופסאות ליום,ולאחר אין ספור נסיונות -זריכות וכדורים. הצלחתי להפסיק לעשן העזרת כדורי הזיבאן. ולאחר 3 חודשים אני עדין נחוש ולא חש צורך בעישון. מאידך אני חש בירידה ברמת הזיכרון שלי. יותר ויותר אני שוכח פרטין ושמות. האם יש קשר להפסקת העישון? או לזיבאן? ומה המצלתך לשיפור הזיכרון?
משה שלום!! במידה והינך נוטל עדיין זייבן ממליץ להפחית את המינון לכדור אחד ובמידה ואין שיפור תוך מספר ימים אז להפסיק את נטילת הכדור ולבחון האם חל שינוי במצבך. העובדה כי אינך מעשן מזה 3 חודשים מקטינה את האפשרות כי תחושותיך קשורות בהפסקת השימוש בניקוטין. בכל מקרה ממליץ לפנות לרופא המטפל ולבחון את תלונותיך מקרוב ולהשלים את ההערכה במידת הצורך בהצלחה נוה המשך לעדכן