האם אני משלה את עצמי?
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כיותר מחודש ולאחר מס' שבועות של שיעול טורדני ביותר החלטתי להפסיק לעשן. מאד מאד קשה לי בייחוד בערבים וכשאני יוצא לשתות ולבלות עם חברים. קיבלתי מחבר חפיסה של סיגרלות (סוג של סיגר) וברגעי משבר אני משתמש בהן, בערך אחת ליום פלוס מינוס. בעבר כשניסיתי להפסיק ברגעי המשבר לקחתי סיגריה וחזרתי לעשן אחרי פחות משבוע. האם אני מ/לה את עצמי? אני מצד אחד נורא לא רוצא לעשן כי זה עושה לי רע ומצד שני מאד אוהב לעשן!(סיגריות, ג'וינטים) לפני ההפסקה עישנתי שתי קופסאות ביום ועכשיו לאחר כחודש של יסורים אני מסתפק בסיגרלה אחת האם יש סיכוי שההפסקה שלי תשרוד או שאני סתם מתעלל בעצמי. אשמח לתשובה בברכת חג שמח. כפיר
אתה לא משלה את עצמך תתמיד בזה וככה תיגמל גם מהסיגרליות.