יש בי פחד קל..
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני כבר קרוב לשלושה חודשים עם הכדור, ומאוד מרוצה למעט העובדה שסיגריה אחת ביום אני מעשנת ( ממש מרגישה צורך בה), אני רוצה כבר להפסיק את הכדור אך יש בי פחד שהסיגריה הבודדת הזו במהרה תצרף לה עוד סי גריה חברה ואולי עוד אחת לידה... האם ברגע שאפסיק את הכדור התשוקה לסיגריה תגדל? שאלתי הנוספת היא כמה זמן עד שהגוף מתנקה מהכדור ואפשר לקחת כדור אחר ללא תגובות בין תרופתיות ? תודה
מושית שלום!! נראה כי הגיע הזמן להיפרד מהסיגריה כליל. במקביל במידה ואינך עוברת הדרכה מיקצועית מציע לפנות להדרכה ותמיכה במסגרת מיקצועית תוך שימת דגש על השינויי ההתנהגותי !!! לא להפסיק את הכדור עד להשלמת התהליך כמובן בתאום עם הרופא המטפל ו/או המסגרת המטפלת. בהצלחה נוה