ניקוטין.
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מעשנת המון שנים ובהחלט כל סיגריה היא אחת יותר מידי. כל פעם שאני מנסה להפסיק אני חוטפת את כל המחלות שבסביבתי כי, אני חושבת, שבאופן פרדוקסלי הניקוטין הפך להיות חלק ממנגנון הגנה בגופי. הייתכן?
יסמין שלום!! השפעות הניקוטין על המערכת החיסונית כולל דיכוי ועלייה בחשיפה לזיהומים בעיקר של דרכי הנשימה במעשן ובסביבתו. העובדה שבזמן הפסקת העישון הינך חווה עלייה בזיהומים יכולה להיות קשורה בתקופת מעבר אותה עלייך לעבור עד שגופך יגיע ל"איזון" ללא ניקוטין. כמו כן יש לזכור שחלק מהמפסיקים לעשן חווים עלייה בשיעול ופליטת ליחה עייפות ותשישות היכולים להימשך מספר שבועות. למרות תחושותייך ממליץ על הפסקת עישון אבל תוך ליווי רפואי!!! בהצלחה נוה אשמח לעזור בהמשך