מה אני עושה עם אבא שלי
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אבא שלי בן 50 ומעשן כבר 35 שנה כשתי קופסאות ביום. לפני כשנתיים עבר התקף לב ונמצאו שני עורקים סתומים בליבו(נוקו ע"י צינתור).עם זאת לא נוקה עורק אחד שהיה סתום ב 50 אחוזים. לאחר ההתקף אבי הפסיק לעשן למשך כחודשיים ולאחר מכן התחיל לעשן ,והיום הוא מעשן יותר מפעם. מה עושים איתו?
אבי שלום!! אין ספק כי אביך חייב להפסיק לעשן וכי נדרש ליווי מתמשך בהתמודדותו עם הפסקת העישון. העובדה כי הפסיק בעבר גם לתקופה של חודשיים מוכיחה כי הוא יכול!! ממליץ לפנות לאחת המסגרות המציעות שילוב של טיפול תרופתי (זייבן ו/או תחליפי ניקוטין) והתנהגותי . להשלמת המידע והכוונה יש לפנות לרופא המטפל. בהצלחה נוה