נחמד אבל....
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ניכנסתי לפורום בהיתלעבות כי גם אני מעשן די כבד כבר 12 שנה אבל נורא היתאכזבתי כי על כל שאלה שנישאלה פה על הפסקת עישון קיבלו את התשובה "מציע ליפנות לאחת המרפאות הרב תחומיות באיזור מגוריך ניתן לברר בטלפון של הקו הפתוח 1-800-288-088" אז מה הטעם בפורום פשוט תיכתבו את הטלפון בגדול ואין צורך בפורום... גם אני רוצה להפסיק לעשן אז כנראה שטין טעם לבקש איזו שהוא עזרה נכון???!!! חשבתי שהתשובות בפורום יהיו יותר מורחבות ולא ככ קצרות עם תשובות די קבועות... סליחה ותודה והמון הצלחה לכולם בגמילה מעישון!!!