האם הזיבן יכול לגרום לדכאון?
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני משתמשת בזיבן כבר אחד עשרה יום מתוכם ארבעה אינני מעשנת! כבר כמה ימים שיש לי התפרצויות בכי לא מוסברות , עצב עמוק, מועקה, נדודי שינה. רציתי לדעת האם להפסיק את הזיבן או להפחית כמויות ? אשמח אם תענו לי במהרה אני כבר לא ישנה שבוע כמעט ואני מרגישה שאני נטרפת!!!! תודה
מעניין מה שאתה אומר כי גם לי יש את אותן תופעות, אני בוכה כל יום לפחות שלוש ארבע פעמים ואתמול, בשבת ממש לא יכולתי להפסיק. אני לוקחת את הזיבן כבר שבועיים חשבתי שזו תרופה שאמורה למנוע דכאון ולא לגרום לו. בכל אופן אני מאד מבינה אותך וללבך אבל נראה לי שצריך להמשיך עם הכדור. אבל אני לא מומחית .