בעקבות הפסקת עישון -הייתכן ?
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב , הפסקתי לעשן לפני שלושה חודשים . בשלושת השבועות האחרונים יש לי תופעה של ליחה סמיכה , בעיקר בלילה עד כדי "חנק " . השיעול מזכיר את הסטרידור של הילדים . האם ייתכן שלגוף שלי הצתה מאוחרת בעניין הגמילה ?! מסיימת טיפול אנטיביוטי שקבלתי על מנת למנוע זיהום .... ולא קורה כלום . השיעול כבד וטורדני , בעיקר בלילה או כאשר אוכלתדברים מתוקים .
ג'ין שלום מדבריך לא ברור האם היית "מצוננת? האם סבלת גם בעבר מהפרשת ליחה מוגברת? האם הינך סובלת מנזלת מתמדת ? צרבות? האם נבדקת ע"י רופא ראות ונצפתה הפרעה בתפקוד הראות? ברור ששתייה מספקת יכולה להקטין את צמיגות הליחה אך נראה כי עליך להיבדק בשנית ע"י הרופא המטפל / רופא ראות בהצלחה!! נוה