דחוף דחוף דחוף!!!!!!זייבן יוצר פריחה ?!
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נוטל זייבן פעמיים ביום החל מ-31.8 . אני לא מעשן כבר 10 ימים אך החלה פריחה בצורה של עקיצות באזור הצוואר, המפשעות, במרפקי הידיים. זה מגרד ואיני יודע מה לעשות?, האם יש קשר בין זייבן לפריחה?!, הייתי במסיבה יום לפני ושתיתי אלכוהול קצת,האם יש קשר?!, בבקשה עזור לי, איני יודע מה לעשות, השעה עכשיו אחת בלילה ואני לחוץ מכך. תודה מראש ד"א מס' העקיצות הרב הקיים באזורים אלה בגופי שולל מכל וכל אפשרות שנעקצתי.
זייבן אכן יכול לגרום לפריחה ממליץ להפסיק את נטילת הכדור ולפנות להערכה של הרופא המטפל!!! עדכן אותנו על ההמשך כל טוב נוה