שאלה לרופא
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מעשנת נרגילה בערך פעמיים בשבוע, סיגריות אני לא מעשנת. אני יודעת שאני לא מעשנת לריאות, אולם אני מעשנת פאסיבית של עצמי (הנרגילה מוציאה הרבה עשן..). עד כמה חומר עישון נרגילה?
נילס שלום!! לצערי המידע הקיים מעיד כי עישון הנרגילה מזיק. חשוב לזכור כי גם בנרגילה מעשנים טבק המכיל ניקוטין הממכר כמו הסיגריה ויחד עמו חודרים לגוף תוצרי בעירה רעילים כולל הזפת (עיטרן), קדמיום, פחמן חד חמצני ועוד. חומרים אלו קשורים בעלייה בשכיחות הסרטן באזור הפה והשפתיים וכנראה גם שאר האברים בדומה לעישון הסיגריה. בנוסף העברת פיית הנרגילה מאדם לאדם קשורה בהעברת מחלות מדבקות . נוה