10 חודשים
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב ! אני כבר 10 חודשים ללא עישון אחרי 25 שנים של עישון די כבד , החלטה והבטחה לילדיי שאפסק בגיל 40 ואכן הפסקתי , היום אני כל כך נגעלת מהריח לא זוכרת שהחזקתי סיגריה איפעם אני מקווה שאמשיך, יש לי רק בעיה אחת והיא המשקל . עליתי עד היום לפחות 8 ק"ג וזה מאוד מבאס , אני רגילה להראות רזונת פתאום קצת שמנמונת אני פשוט אוהבת לאכול כשעישנתי הייתי אוכלת בדיוק חצי ממה שאני מסוגלת היום לאכול אומנם לא כמו גבר אבל נהנת מכל ביס אני צריכה כרגע גמילה מאכילה כל היום אני מנשנשת ,הצלחתי לפני חודשיים לרדת 4 ק"ג וכרגע העלתי אותם בחזרה אני היום שוקלת 60 והגובהה 160 ,זהו יצא ארוך בהצלחה לכל המנסים
אני לא מעשנת חודשיים, נהנית מכל היתרונות שבכך , לא מתפתה לעשן אך יש לי תמיד זכרונות וגעגוע לעישון. מרגישה שאני במצב לא טבעי . התחושה הזו מוכרת לך?