סחרחורות כתוצאה מגמילה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 35 מעשנת כבדה מאז גיל 17. הפסקתי לעשן לפני כשלושה שבועות בעזרת זייבן. לפני כשבוע הפסקתי עם הזייבן. מאז אני מרגישה סחרחורות מלוות בבחילות ולפעמים גם הזעה. מישהו מכיר תופעה זו ? קשור לגמילה ? תודה..
לקריאה נוספת והעמקה
טל שלום!! לא ברור מדוע הפסקת את השימוש בזייבן את עדיין בשלב שבו לניקוטין השפעה על גופך ועפ"י ההמלצות יש ליטול את הזייבן למשך חודשיים לפחות!! בכל מקרה למרות שהתופעות אותן את מתארת יכולות להיות קשורות להפסקת העישון ממליץ להיבדק ע"י הרופא המטפל!!! עדכני אותנו בהצלחה נוה