הפסקה בעזרת מסטיקים - תופעות?
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום: לפני ארבעה ימים הגעתי להחלטה שדי - הגיע זמן להפסיק. לא הייתי מעשן כבד, כחצי חפיסה ליום, אבל גם זה היה יותר מדי. התחלתי ללעוס מסטיקים (2mg) כל כ 2.5 שעות, מתוך כוונה להפסיק תוך הפחתה עד עוד 3 חודשים. אין לי תופעות של "craving", אבל יש תופעה חזקה של חוסר שקט, ואף התקפי חרדה ברמות בינוניות. שאלתי היא, האם זה טבעי, ואם כן, כמה זמן זה צפוי להמשיך? תודה!
שלום!! החוויות אותן אתה מתאר מוכרות ובד"כ חולפות לאחר מספר ימים עד שבועות. בכל מקרה ממליץ לפנות להערכה של הרופא המטפל בהצלחה נוה המשך לעדכן