שאלה לרופא
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בחור בשנות העשרים לחייו ואיני מעשן ולא עישנתי מעולם. משום שאני הבנתי כי אתה רופא ריאות אשמח אם תוכל לענות לי על שאלה שמטרידה אותי מזה זמן רב. לאחר מאמץ גופני קל מאוד (למשל - הליכה למקום כלשהוא) עולה לי למעלה ליחה שקופה וצמיגית. ספירת דם הייתה תקינה וגם צילום ריאות היה תקין. לעיתים מצב זה קורה במנוחה (למשל ישיבה). היה מי שאמר לי שזה נגרם בגלל זיהום האוויר. אשמח לשמוע את דעתך.
איתי שלום תלונות על ליחה צמיגה יכולות לנבוע ממספר גורמים ועפ"י נתוניך לא כולם נשללו. גורמים אפשריים נוספים יכולים להיות נזלת מתמדת, תגובתיות יתר של הסימפונות ועוד. ממליץ לחזור לרופא המטפל או להשלמת ברור אצל רופא ראות בהצלחה נוה