זיבן ודפיקות לב.
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
1. האם זיבן יכול לגרום לתחושה של פלפיטציות? 2. האם עלול לגרום לטכיקרדיה? האם עלול להוות טריגר לפרפור פרוזדורים או הפרעת קצב אחרת בחולים עם היסטוריה רפואית של הפרעות קצב? 3. תוך כמה זמן מנטילת הכדור יופיעו תופעות הלואי? האם ואיזה מתופעות הלואי הן חולפות (למרות המשך נטילת הטיפול) ותוך כמה זמן?
חניתה שלום! באחוז קטן ממשתמשי זייבן תוארו פלפיטציות, אך לא תוארו הפרעות קצב מסכנות חיים בהקשר זה. תופעות הלואי בהקשר זה יכולות להופיע בכל שלב של נטילת הכדור. אין הוריית נגד ליטול כדור זייבן בחולי לב. ממליץ לפנות לרופא המטפל להשלמת המידע. בהצלחה נוה