קבוצת תמיכה לאחר הפסקת עישון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, הפסקתי לעשן לפני שנה וחצי, אך עדיין אני מתמודדת עם הצורך , הרצון והחשק לעשן.(כנראה שאתמודד כך עוד שנים רבות, לפי מה שמספרים לי נגמלים ותיקים יותר) משום כך אני מחפשת קבוצת תמיכה של נגמלים ותיקים, כדי להמשיך ולהתמיד, ולחזק אותי ברגעים בהם בה החשק, אך איני מוצאת. האם תוכל להמליץ לי על קבוצה כזו? תודה רבה .
הילה שלום !! מציע לפנות לאחת מהקבוצות לטיפול התנהגותי במסגרת קופת החולים או האגודה למלחמה בסרטן. לפרטים אנא פני לקופת החולים בה את מבוטחת או לאגודה למלחמה בסרטן בטלפון: 1-800-599-995 בהצלחה נוה