האם אפשר להתחיל ולהשתמש ב- ZYBAN ???

דיון מתוך פורום  גמילה מעישון

06/03/2008 | 15:57 | מאת: רועי

יש לי שאלה מאוד חשובה.... האם אפשר להתחיל ולהשתמש ב- ZYBAN ( להפסקת עישון ) תוך כדי שימוש ב -THC ?

לקריאה נוספת והעמקה
11/03/2008 | 09:54 | מאת:

רועי שלום, השימוש בתרופת הזייבן דורש מרשם רפואי. אי לכך, כל מה שקשור לתרופת הזייבן מומלץ להתיעץ עם הרופא לפני השימוש. בהצלחה, אהוד אברהמסון מכון אברהמסון גמילה מעישון והתמכרויות טלפון 9933 *

12/03/2008 | 12:02 | מאת: דהן

בעלי מעונין להפסיק לעשן וקיבל מהרופא מרשם לגבי תרופה זיבאן ,מעונין לקבל פרטים לגבי יעילות התרופה ,תופעות לוואי ,עלויות ,וההצלחות לפני קניה

16/03/2008 | 11:32 | מאת:

שלום דהן, כל מה שאתם עושים חשוב להיוועץ עם רופא כי : "זייבן" היא תרופה פסיכיאטרית ורק רופא רשאי לרשום אותה, בעבר התרופה ניתנה לסובלים מדיכאון. במהלך השימוש בתרופה התגלה שהיא יעילה גם כאמצעי גמילה מעישון. ל"זייבן" פעילות פרמקולוגית כפולה: היא ממתנת את הפעילות המוגברת במוח בהשפעת הניקוטין (באזור האחראי להרגשת ההנאה והדחף לעשן) ומסדירה אותה, ומחלישה את תסמיני הגמילה מהסם, כמו הגברת התיאבון, ירידה בכושר הריכוז, ירידה בסף הרגישות, עצבנות, מצבי-רוח דיכאוניים וחרדות. בכמה מחקרים שנעשו לאחרונה נמצא כי שיעורי הגמילה עומדים בממוצע על כ-.25% אנו במכון אברהמסון מטפלים בדרך טבעית ללא שימוש בתרופות או כל חומר כימי מאחלים לך בהצלחה בכל דרך שתבחרו הכי חשוב שתיגמלו לחיים בריאים יותר! אהוד אברהמסון מכון אברהמסון גמילה מעישון והתמכרויות טלפון 9933*

14/05/2008 | 17:36 | מאת: ריקי

לפני חמש שנים ע"י המלצת הרופא שלי התחלתי גמילה בכדור זייבן קיבלתי הדרכה שתוך שבועיים אני מפסיקה מרצון תוך כדי שאני עדיין מעשנת קיבלתי 60כדורים בימים הראשונים שתיתי 1כדור וכבר ביום הרבעי שתיתי 2כדורים וכבר בשבוע השני הפסקתי לעשן הכדור הזה פשוט מדהים לא הרגשתי צורך לעשן (הייתי מעשנת כבדה ) ובנוסף גם לא הייתי צריכה לשתות את כל ה-60 כדורים פשוט מאוד הפסקתי לעשן בחודש 9/08 אני סוגרת 5 שנים בלי סיגריות , אני מודה לרופא שלי בכל יום ןלה' שהפסקתי לעשן אני ממליצה בחום.