דיכאון במהלך הגמילה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, הפסקתי לעשן לפני כחודשיים בהחלטה רגעית וספונטנית. בהתחלה היו קצת בעיות שינה וכמובן שעליתי במשקל כ-5 קילו, אבל פתאום אני מנסה למצוא קשר בין המצבי רוח שלי לגמילה בחודש הראשון הייתי במצב רוח כ"כ לא יציב, שזה הלחיץ אותי ובחודש האחרון מלווה אותי תחושה של חוסר שקט וחוסר יציבות פתאום עלתה בי במחשבה שזה יכול לנבוע מהפסקת העישון בכל זאת עישנתי 10 שנים, קופסא וחצי ביום, והפסקתי ברגע אחד ללא הכנות מוקדמות או שכנוע עצמי. הגמילה לא היתה קשה מנושא, קצת כוח רצון ונחישות וזהו. אבל ..המצב רוח... האם יש קשר כלשהו לגמילה מהסגריות?
שלומית שלום!! ירידה במצב הרוח הינה אחד מתסמיני הגמילה מעישון. מצב זה יכול להמשך ואף לחדול מאליו לאחר מספר שבועות וחודשים. במצבים מסויימים טיפול תרופתי עוזר (אחד היתרונות של השימוש בזייבן) אולם, לא ניתן עפ"י תאורך ללאמוד את התמונה במלואה. ממליץ לפנות לרופא המטפל להשלמת המידע ובחירת דרך התמודדות מתאימה אשמח לשמוע על התקדמותך נוה