אופן לקיחת הזיבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הרופא משפחה המליץ לי להתחיל לקחת 2 כדורים ביום השביעי האם זה בסדר כך? ואז מתי מפסיקים לגמרי עם הסיגריות? תודה
שלום נעמי, דרך הלקיחה שונה ממה שנאמר לך - בשלושת הימים הראשונים, נוטלים טבליה אחת. מהיום הרביעי ואילך, נוטלים שתי טבליות, בהפרש של שמונה שעות ואת השניה לא יאוחר מהשעה 4-5 אחה"צ. משך הטיפול כחודשיים (120 טבליות). ניתן לעשן בתחילת הטיפול, לתרגל ירידה בכמויות ולקבוע את יום הפסקת העישון תוך 7-14 יום מתחילת הטיפול. בהצלחה, ד"ר איה פלג