זיבן ותופעות לוואי
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב! אני לוקחת זיבן כבר 7 ימים (3 ימים ראשונים כדור 1, מיום הרביעי 2 כדורים) הלילה לא הצלחתי לישון כמעת כלל . את הכדור השני לקחתי בשעה 16.00 בנוסף לכך יש לי כל הזמן סחרחורות .לעשן הפסקתי ביום החמישי של לקיחת תרופה. מה אני עושה בקשר לסחרחורת ושינה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, ברכותי על הכניסה לתהליך הגמילה! תופעות לוואי אפשריות של הזייבן הן עוררות וסחרחורות. בדרך כלל הן חולפות או שעוצמתן לא מהוות בעיה. עליך לאמוד את העוצמה של תופעות הלוואי הללו ולהתיעץ עם הרופא המטפל לגבי המשך שימוש. בהצלחה, ד"ר איה פלג